پروژه من شهردارم با اختصاص ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار معاونت های اجرایی شهرداری منطقه۱۳ قرار گرفته و در مرحله اجرائی است.

به گزارش گویای صنعت،محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: در طرح من شهردارم پروژه ها در دو قالب پروژه های مستمر محلی و غیر مستمر اجرایی شده اند که شامل چهار پروژه احداثی (غیر مستمر) و یک پروژه مستمر توسعه محلی با ۱۶۴ طرح کوچک مقیاس محلی می شود.
وی با اشاره به پیگیری و پیشرفت پروژه ها افزود: از بین ۱۶۴ پروژه توسعه محلی، ۷۹ پروژه عمرانی، ۲۰ پروژه ترافیکی ،۶۳ پروژه خدمات شهری و محیط زیست و ۲ پروژه امور اجتماعی و فرهنگی قرار دارد.
شهردار منطقه۱۳، نهرسازی، برچیدن پل های فلزی مستعمل و بازسازی انهار سرپوشیده، تراش و روکش آسفالت، پیاده روسازی آسفالت،خط کشی معابر و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز، مرمت و بهسازی آبنما، بازپیرایی و بازسازی فضای سبز ، ترسیم نقاشی دیواری، حذف زوائد فیزیکی، بهسازی و بازسازی شبکه روشنائی معابر و… از جمله پروژه های توسعه محله ای در دست اجرا اشاره کرد.
وی به درصد مناسب پیشرفت و عملکرد معاونت ها در این پروژه ها اشاره کرد و یادآور شد: مراحل و روند اجرای این پروژه ها تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.