جلسه ستاد حمل و نقل دولت خدمت و پیشرفت با حضور علی اصغر قائمی رئیس ستاد حمل و نقل دولت خدمت و پیشرفت و تعدادی از فعالان حوزه حمل و نقل عمومی برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت،در این جلسه نمایندگان شرکت های اتوبوسرانی شهری و بین شهری، فعلان حوزه حمل و نقل بار به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

یکی از فعالان حوزه اتوبوسرانی با اشاره به وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: در دوره آقای قالیباف سامانه های شرکت واحد و اتوبوس‌های تهران در وضعیت بسیار خوبی قرار داشتند و همه فعالان این حوزه علاقه مند به حضور آقای قالیباف در مقام ریاست جمهوری هستند، با توجه به خدماتی از جمله معیشتی، احترامی و لجستیکی که در زمان آقای قالیباف در شرکت واحد وجود داشت همه علاقه‌مند هستند تا ایشان به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

یکی دیگر از فعالان حمل و نقل عمومی گفت: ستاد مهندسی و اجماع تمام متخصصان این است که آقای قالیباف به عنوان رئیس جمهور انتخاب ‌شود.

یکی از فعالان حوزه تاکسیرانی گفت: رانندگان تاکسی همگی به یاد دارند که در دوران شهرداری آقای قالیباف طرح معاینه فنی اختصاصی، طرح دریافت لاستیک رایگان و طرح های تشویق‌ بسیاری برای رانندگان وجود داشت که پس از آقای قالیباف دیگر با رانندگان ارائه نشد.

این فعال حوزه تاکسیرانی گفت: مشکل امروز تاکسیرانی خودرو داخلی است اما در زمان آقای قالیباف وی برای ارائه خودرو خارجی ۲۵ میلیون تومان بلاعوض به رانندگان پرداخت کرد و ۱۱ سال است همان خودرو درحال خدمت‌رسانی است.

یکی از فعالان حوزه رسانه با اشاره به کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: از میان ۶ کاندید موجود تنها فردی که سابقه کار اجرایی و کارنامه قوی دارد آقای قالیباف است همه متفق القول بر این موضوع تاکید دارند که آقای قالیباف بهترین گزینه ریاست جمهوری است.

کارنامه آقای قالیباف مشخص است و انشالله نفر اول خواهد بود و به عنوان رئیس جمهور انتخاب خواهد شد

علی اصغر قائمی نیز در این نشست گفت: کارنامه آقای قالیباف مشخص است و آنقدر این کارنامه پر بار است که گاهی موفق به نشان دادن حجم آن نمی‌شویم.

وی گفت: در این جلسه نکات منبت و منفی گفته شد و باید از همه موارد درس گرفت به آینده انتخابات خوش بین هستیم و هیاهوهای دیگر کاندیدها نباید منجر به نگرانی شود.

قائمی اظهار کرد: انشالله با شنیدن خبرهای خوش اجماع، روز شنبه را جشن خواهیم گرفت.