منطقه یک در سال جاری متعهد به کسب ۱۵ همت درآمدی برای شهرداری تهران بوده است که در شش ماهه اول سال توانست ۱۰۱ درصد از تعهد درآمدی را کسب کند.

به گزارش گویای صنعت، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در یکصدو شصتمین نشست مشورتی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقا میری عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران با رابطین محلات ۲۷گانه این منطقه برگزار شد گفت:

کسب درآمد یک ساله منطقه ۱۱۰ هزار میلیارد ریال معادل ۱۱ همت مصوب شده بود که تا پایان شهریور ماه ۸.۱ همت آن وصول شده است.

او افزود: شهرداری تهران در شش ماهه اول سال جاری با توجه به وضعیت اقتصادی و چالش‌های موجود توانسته از ۱۵۵ همت کل سال طبق گزارش خزانه‌دار ی، ۷۵ همت یعنی ۵۰ درصد کل درآمد مصوب را کسب کند که این امر معمولا در ماه‌های پایانی سال محقق می‌شود که نشانگر عملکرد طلایی در مدیریت شهری تهران است.

صباغ همچنین به پروژه‌های من شهردارم اشاره کرد و گفت: پروژه‌های من شهردارم نیز که با نظرخواهی از شهروندان مصوب و اجرایی شد از ۳۵ پروژه سال ۱۴۰۱ به ۱۰۴ پروژه در سال ۱۴۰۳ رسید که تاکنون ۸۵ درصد از این پروژه‌ها به اتمام رسیده است.

گفتنی است در این نشست مصوبات محلات یک به یک مورد بررسی قرار گرفت و رابطین هر محله که از معتمدین و نمایندگان آن محل محسوب می‌شدند موارد لازم را مطرح و از اقدامات شهرداری در راستای اجرای پروژه های توسعه محله ای تقدیر کردند.