فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از کشف بیش از ۱۹کیلو‌گرم تریاک از یک شرکت بازرگانی در قالب کالای گمرکی توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خبرداد.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ”غلامعلی نعمتی”در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قدس پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی موادمخدر از نوع تریاک در یک شرکت بازرگانی بلافاصله پس از دریافت دستور قضائی و در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران وارد شرکت شده و کشف محموله را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با استفاده از تجربیات خود موفق شدند مقدار ۱۹ کیلو ۸۰۰ گرم تریاک که در داخل کالاهای گمرکی آماده صادر شدن،جاساز شده بود راه شناسایی و کشف کردند.
عهده‌دار فرماندهی انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اینکه قرار بود این محموله گمرکی به کشور اروپایی منتقل گردد،تصریح کرد: با کار اطلاعاتی دقیق ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در این عملیات موفق علاوه بر پلمب این شرکت بازرگانی،یک نفر را در ارتباط با قاچاق مواد‌مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.