رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 20 کیسه البسه قاچاق از یک دستگاه تریلی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 1 میلیارد تومان برآورد نموده اند.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ “کارآگاه مهدی افشاری” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک دستگاه تریلی حامل البسه قاچاق در محدوده جنوب تهران شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز گردید یک دستگاه تریلی حامل کالای قاچاق تحت پوشش بارقانونی از استان های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت است که در خیابان مصطفی خمینی  رویت و مامورین این پلیس خودروی مذکور را متوقف کردند.

جناب سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که اقدام به پوشاندن و اختفاء کالاها تحت پوشش پارچه در انتهای بار اقدام به قاچاق انواع پوشاک خارجی نموده و تحت پوشش یک فقره  بارنامه غیر اقدام به حمل مقادیری کالا نموده است در حالیست که  پس از بازدید گردید  بارخارجی و بارنامه ، اسناد و مدارک گمرکی ساختگی می باشد.

این مقام انتظامی افزود: کالاهای کشف شده شامل تعداد ۲۰ کیسه(۹۶۰ کیلوگرم ) انواع پوشاک محصول کشورهای هند و پاکستان بوده که پرونده ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.