رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ از کشف 14 دستگاه خودوري BMW X4 قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهاي  کشف شده را بيش از 210 ميليارد تومان برآورد نموده اند.

به گزارش گویای صنعت،سرهنگ “کارآگاه مهدی افشاری” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف خودورهای قاچاق در محدوده وردآورد شدند.
ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید ۱۴ دستگاه خودوری سواری BMW X4 قاچاق در پارکینگ منزلی مسکونی در اتوبان وردآورد دپو گردیده است.
جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس با وردو به ساختمانی مسکونی مشاهده می نمایند در محل پارکینگ ساختمان خودورهای مذکور شناسایی وتوقیف که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نگردیده است.
این مقام انتظامی افزود: پرونده قضایی مربوطه تشکیل ، خودروها تحویل سازمان اموال تملیکی گردیده و متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.
این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.