رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ از کشف بيش از 400 قلم  انواع لوازم برقی خارجی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهاي قاچاق کشف شده را بيش از 2.7 ميليارد تومان برآورد نموده اند.

به گزارش گویای صنعت،سرهنگ کارآگاه “مهدی افشاری” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف خودوری حامل کالای قاچاق در محدوده خیابان صابونیان شدند.
ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی توسط کامیونتی در حال انتقال به انباری در خیابان صابونیان بوده که کالای خارجی از جنوبی کشور درحال انتقال بوده.
جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس خودروی موصوف را  متوقف و بازرسی که مشخص گردید که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیری کالاهای خارجی از نوع اتوبخار،قهوه ساز، آبمیوه گیری ، سرخ کن و …  می باشد که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید اسناد گمرکی  مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.
این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: تعداد ۴۸۶ قلم لوازم برقی آشپزخانه از قبیل اتوبخار،قهوه ساز، آبمیوه گیری ، سرخ کن و …  ساخت کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.
این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲٫۷ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد.  از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.