رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 714 هزار قلم عود خوش بوکننده قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از 20 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ کارآگاه “هدایت بهرامی، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان شهید رجایی شدند.
این مقام انتظامی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی قاچاق در منزل مسکونی درخیابان خ شهید رجایی، تخلیه و دپو شده است که به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی را به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می نماید.
سرهنگ بهرامی افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص شد، محل پارکینگ ساختمان مسکونی بوده که مشاهده می کنند مقادیری عود خوشبوکننده قاچاق در محل دپو که در این محل تخلیه و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده است.
این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۱۸۶ کارتن (۷۱۴ هزار و ۲۴۰ عدد ) عود خوشبوکننده محصول کشور هند بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.
این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: قاچاق کالا و ارز باعث اختلال در برنامه ریزی های اقتصادی و افزایش تورم در جامعه میگردد. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.