همدلی و مهربانی پیام یلدا در بلندترین شب سال است، به همین منظور آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی با فرا رسیدن این آیین سال جشن یلدا را با حضور خانواده شهدا برگزار کرد.

به گزارش گویای صنعت، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران با حضور در این مراسم با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداگفت: یاد و خاطره شهدا در هر وقت و مکان واجب است و در کنار آن باید از خانواده این عزیزان هم تکریم کرد.

با حضور ۴۰۰ نفر از خانواده معظم شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون و همچنین برخی شهدای مدافع حرم برگزار شد
اصحاب کریمی افزود: امامزاده روح الله الحسنی در میدان امام خمینی با ابتکاری خلاقانه در آستانه شب یلدا فضایی بسیار زیبا و دلنشین برای خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون شهر تهران خلق کرد و باعث شد تا لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز برای این عزیزان به یادگار بماند.
وی اظهار کرد: در ایام خاص به ویژه شب یلدا و عید نوروز برگزاری چنین برنامه‌هایی بسیار مهم و روحیه بخش است و باید به تعداد بیشتری برگزار شود.
مدیر آستان امامزاده روح‌الله الحسنی‌(ع)هم در این برنامه گفت: در این مراسم ۴٠٠ نفر از خانواده معظم شهدای مدافع حرم و تیپ فاطمیون دعوت شدند.

یلدای متفاوت با خانواده شهدا

 

زینب شیری یکی از فرزندان شهدای مدافع حرمی است که از دلتنگی‌هایش برای پدر می‌گوید.

پدرم در سال ۹۴ در حلب سوریه به شهادت رسید، آن موقع حدود پنج سال داشتم اما با بزرگ شدن متوجه شدم پدرم در چه مسیری به شهادت رسید و به او افتخار می‌کنم.

یلدای متفاوت با خانواده شهدا

فرزند این شهید مدافع حرم افزود: اگر چه در دوران کودکی پدرم را در کنار خود نداشتم و جای خالیش بشدت احساس شد اما بدلیل حفظ امنیت و آسایش مردم که پدرم در این مسیر به شهادت رسید همیشه به فداکاری و ایثار او افتخار می‌کنم کنم.

یاد و خاطره شهدا واجب است

مدیر آستان امامزاده روح‌الله الحسنی‌(ع) نیز گفت: این برنامه با حضور ۴۰۰ نفر از خانواده معظم شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون و همچنین برخی شهدای مدافع حرم برگزار شد.

حجت الاسلام حجر رسولی افزود: در آستانه شب یلدا و به منظور تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری برگزار شد و تلاش کردیم، شب خاطره انگیزی برای خانواده شهدا در این آستان مقدس فراهم کنیم