سرهنگ حسن زاده گفت: نزدیک به ۸۵ درصد از کارکنان شهرداری تهران عضو بسیج هستند و این یک افتخار است.

به گزارش گویای صنعت،سرهنگ محمد مهدی حسن زاده رئیس سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت:نزدیک به ۸۵ درصد از کارکنان شهرداری تهران عضو بسیج هستند و این یک افتخار است.

سرهنگ حسن‌زاده ادامه داد: ما ۴ مرکز تابعه تبادل کتاب، مرکز فرهنگی ورزشی شهدا، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج شهرداری و موسسه مذهبی فرهنگی علی ابن موسی الرضا را راه اندازی کرده‌ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران با بیان اینکه مرکز تبادل کتاب ما در سطح کشور مشغول تبادل است افزود: در عمود ۷۰۷ مسیر پیاده روی اربعین حسینی موکب موسسه مذهبی فرهنگی علی ابن موسی الرضا حضور دارد.

آخرین جزئیات از برنامه‌های موکب عمود ۷۰۷
وی با اشاره به فعالیت‌های موکب ۷۰۷ گفت: این موکب بالغ بر ۷۰۰ خادم دارد و روبه روی موکب نیز فرودگاه کربلا ساخته می‌شود.

سرهنگ حسن‌زاده بیان کرد: امسال قسمتی از زیرساخت‌های این موکب بزرگ با حمایت شهرداری وشورای اسلامی شهر تهران انجام می‌شود و سایر هزینه‌ها مانند پذیرایی، تغذیه و … در تعامل با مردم و نذورات انجام خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران افزود: برکت موکب همین پشتیبانی مردمی است و ما از سال گذشته تا به امروز اتفاقات خوبی در زمینه برق انجام داده‌ایم و امسال مشکلی نخواهیم داشت.

وی گفت: بیش از ۲ هزار و۲۰۰ برادر و ۲ هزار و ۸۰۰ نفر از خواهران را روزانه در این موکب اسکان خواهیم داد و در زمینه سرمایش اتفاقات خوبی رقم خورده است. نزدیک به ۸۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۹۰ چشمه حمام تدارک دیده شده و در خصوص درمانگاه مجهز و مرکزی نیز تصمیمات خوبی گرفته شد و تخصص دندانپزشکی نیز به صورت جدی در این مرکز دیده شده است.

سرهنگ حسن‌زاده بیان کرد: با همت شرکت شهر سالم شهرداری مجموعه درمانی ما مستقر است و در زمینه اینترنت موبایل، شارژ موبایل و… تمهیدات خوبی صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران افزود: امسال گروه‌های جهادی ما پای کار هستند و از سراسر کشور در این موکب به زائران خدمات رسانی می‌کنند. صحنه نمایش بزرگ فرهنگی را در مسیر پیاده روی اربعین حسینی داریم و سال گذشته نیز این صحنه نمایش با استقبال خوبی مواجه بود.

وی با بیان اینکه امسال مسیر‌های داخلی موکب سایه بان تدارک دیده شده گفت: نزدیک به ۱۰۰ نفر از خادمین ما خواهران هستند و روز گذشته ۱۴۰ نفر از خادمین اعزام شده‌اند.