تبلیغات بازرگانی
۰۹ اسف ۱۴۰۲

تاکتیک های بازاریابی گمراه کننده یا مخاطب منفعل

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا مردم به راحتی توسط تاکتیک های فریبنده ای که در تبلیغات استفاده می شود فریب می خورند؟ این واقعاً شگفت‌انگیز است که چگونه تأثیر تأیید افراد مشهور و قدرت دستکاری رسانه‌ها می‌تواند نظرات و تصمیم‌های ما را بدون زحمت تحت تأثیر قرار دهد. سلبریتی ها مانند خدایان و الهه های امروزی هستند که هر حرکت آنها توسط میلیون ها نفر دنبال و تحسین می شود.

چیستی تبلیغات تجاری ۱۶ فرو ۱۴۰۱
قاسم کرباسیان:

چیستی تبلیغات تجاری

قاسم کرباسیان واژه “Advertising” در لغت به‌معنای تبلیغ، تبلیغات تجاری و شهرت‌پراکنی[۱] و به‌طور کلی “عمل جلب توجه مردم به محصول یا فعالیت تجاری”[۲] می‌باشد و در اصطلاح شکلی از ارتباط غیرشخصی است که در ازای پرداخت پول به‌وسیله یک حامی مالی مشخص با استفاده از رسانه‌های گروهی برای ترغیب مخاطب با تأثیرگذاری بر او […]