اخبار دیجیتال انستیتو رویترز
راهنمای اعتمادسازی میان خبرنگاران و جوامع ۰۲ ارد ۱۴۰۳

راهنمای اعتمادسازی میان خبرنگاران و جوامع

تعامل فعال با جامعه یکی از راه‌های اثرگذار دیگر برای حفظ اعتماد خبرنگاران است. والش پیشنهاد می‌کند که خبرنگاران برای انجام این کار از «رویکرد خدمت‌رسانی به مشتری» استفاده کنند؛ به طور مثال با جمع‌آوری بازخورد، پاسخ دادن به نظرات (کامنت‌ها) در رسانه‌های اجتماعی و یا برقرار کردن دیدارهای مجازی با مخاطبان وفادارشان.