:بهمن علی بخشی
۲۴ مرد ۱۴۰۴
از موج تا متاورس

بازتعریف نقش روابط عمومی در عصر تحول دیجیتال رسانه‌ها

ارتباط امروز، بهمن علی بخشی* چکیده تحولات فناوری‌های نوین، چشم‌اندازی تازه برای رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها رقم زده است. از رسانه‌های اجتماعی تا متاورس و هوش مصنوعی، عرصه ارتباطات سازمانی و عمومی به‌شدت در حال تغییر است. این مقاله با رویکردی تحلیلی، روندهای نوین رسانه‌ای را بررسی کرده و تأثیر آن‌ها را بر فرآیندها، مهارت‌ها […]

۲۶ تیر ۱۴۰۴

روابط عمومی بنیاد علوی برترین در رویدادهای ویژه مردمی

در پنجمین اجلاس «روز جهانی روابط‌عمومی» که با محوریت «ساخت پل‌ها و عبور از قطبی‌شدن» برگزار شد، روابط‌عمومی و رسانه بنیاد علوی موفق به کسب تندیس ویژه و لوح افتخار در بخش رویدادهای ویژه مردمی شد. به گزارش پیام کنفرانس از محل اجلاس روز جهانی روابط عمومی؛ این اجلاس همزمان با بیست‌وششمین سالگرد درگذشت دکتر حمید نطقی، بنیان‌گذار […]

۰۹ اسف ۱۴۰۲

تاکتیک های بازاریابی گمراه کننده یا مخاطب منفعل

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا مردم به راحتی توسط تاکتیک های فریبنده ای که در تبلیغات استفاده می شود فریب می خورند؟ این واقعاً شگفت‌انگیز است که چگونه تأثیر تأیید افراد مشهور و قدرت دستکاری رسانه‌ها می‌تواند نظرات و تصمیم‌های ما را بدون زحمت تحت تأثیر قرار دهد. سلبریتی ها مانند خدایان و الهه های امروزی هستند که هر حرکت آنها توسط میلیون ها نفر دنبال و تحسین می شود.

۲۷ اسف ۱۴۰۱

هدایت افکار عمومی در زمان بحران

بهمن علی بخشی* در مواقع بحران، افکار عمومی به نیروی قدرتمندی تبدیل می شود که می تواند مسیر وقایع را شکل دهد. خواه این یک بلای طبیعی، یک رسوایی شرکتی یا یک بیماری همه گیر جهانی باشد، نحوه درک و واکنش مردم به بحران می تواند عواقب گسترده ای داشته باشد. درک افکار عمومی در […]