:بهمن علی بخشی
۰۹ اسف ۱۴۰۲

تاکتیک های بازاریابی گمراه کننده یا مخاطب منفعل

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا مردم به راحتی توسط تاکتیک های فریبنده ای که در تبلیغات استفاده می شود فریب می خورند؟ این واقعاً شگفت‌انگیز است که چگونه تأثیر تأیید افراد مشهور و قدرت دستکاری رسانه‌ها می‌تواند نظرات و تصمیم‌های ما را بدون زحمت تحت تأثیر قرار دهد. سلبریتی ها مانند خدایان و الهه های امروزی هستند که هر حرکت آنها توسط میلیون ها نفر دنبال و تحسین می شود.

۲۷ اسف ۱۴۰۱

هدایت افکار عمومی در زمان بحران

بهمن علی بخشی* در مواقع بحران، افکار عمومی به نیروی قدرتمندی تبدیل می شود که می تواند مسیر وقایع را شکل دهد. خواه این یک بلای طبیعی، یک رسوایی شرکتی یا یک بیماری همه گیر جهانی باشد، نحوه درک و واکنش مردم به بحران می تواند عواقب گسترده ای داشته باشد. درک افکار عمومی در […]