علیرضا فخاری استاندار تهران در نشست خبری دهه فجر که صبح امروز با حضور خبرنگاران در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: در یک سال گذشته ۱۰۴۴ پروژه در زمینه‌های مختلف تعریف شده که به مناسبت چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد تومان در شهرستان‌های استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش گویای صنعت به نقل از فارس، علیرضا فخاری استاندار تهران در نشست خبری دهه فجر که صبح امروز با حضور خبرنگاران در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال گذشته ۱۰۴۴ پروژه در زمینه‌های مختلف تعریف شده که به مناسبت چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر با اعتباری بالغ بر ۴۵ هزار میلیارد تومان در شهرستان‌های استان افتتاح خواهد شد.

وی گفت: همچنین پروژه‌هایی که در حوزه‌های بهداشتی، آموزشی، مسکن و غیره برای سال مالی آینده در دستور کار قرار گرفته، با اعتباری بالغ بر ۱۹۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

استاندار تهران با اشاره به احیای ۲۶۲ واحد راکد تولیدی طی یک سال گذشته، بیان کرد: از این تعداد ۲۱۰ واحد صنعتی، ۴۷ واحد کشاورزی و ۵ واحد گردشگری بوده است و ۴۹۵ واحد نیمه فعال نیز در دستور کار قرار گرفته همچنین ۱۷۰ واحد نیمه کاره بهره برداری شد.