نیکوکاران مرکز نیکوکاری شهید والامقام انتظامی کشور شهید محمد دشت آبادی به بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام اعزام شدند.

به گزارش گویای صنعت، موسسه امین نیکوکاران مرکز شهید دشت آبادی با هدف ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت علیهم السلام و به پاس زحمات٣٠ تن از خادمین مرکز خیریه شهید دشت آبادی و همچنین ٣٠ نفر از مددجویان تحت پوشش موسسه (در دو مرحله) ازمیلاد حضرت قمر بنی هاشم تا میلاد امام زمان به سفر معنوی مشهدمقدس اعزام شدند.
علیرضادشت آبادی مسئول مرکز خیریه شهید دشت آبادی عنوان کرد هرساله با لطف اهل بیت و تلاش و مجاهدت خادمین سفر معنوی زیارت حضرت امام رضا برنامه ریزی می گردد تا با روحیه معنوی و جهادی بیشتر به انجام فعالیت فرهنگی و خدمات‌رسانی بیشتر به مروم عزیز بپردازیم.
دشت آبادی افزود: سال گذشته به توفیق الهی توانستیم ۶٠ نفر از خادمین و کربلا اولی های را به نجف اشرف و کربلا معلی اعزام کنیم.
وی در پایان گفت: افتخار همه ما خدمتگزاری به دوست داران و محبین اهل بیت علیهم السلام است چرا که باور داریم تنها راه نجات و سعادت همین تمسک به معارف و آموزه های قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و استمرار راه مبارک و نجات بخش شهدا و خدمت به مردم عزیز است