رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری از بهره مندی ۶ هزار زوج جوان از خدمات ۲ مرکز مشاوره ازدواج، در راستای توانمندسازی زوجین خبر داد.

به گزارش گویای صنعت به نقل از ایرنا ،مصطفی امینی  با تبریک فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) اظهارداشت: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری در راستای اجرایی سازی ماده ۳۸ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خصوص توانمندسازی زوجین در آستانه ازدواج در ۲ مرکز مشاوره هنگام ازدواج فدائیان اسلام و مرکز خدمات جامع سلامت خانم شوکت علی اکبری کهریزک اقدام به برگزاری جلسات مشاوره و آموزش های ۶ تا ۸ ساعته زوجین کرد.

وی در ادامه افزود: سالانه ۶ هزار زوج جوان با حضور در این جلسات با موضوعات مهمی همچون مهارت‌های زندگی خانوادگی، اخلاق، احکام، حقوق و حرمت قبح سقط جنین، سلامت باروری و جنسی و فرزندآوری بهنگام که توسط پزشک، ماما، روانشناس و کارشناسان مراکز، آموزش داده می شود، آشنا می شوند.

وی در پایان با اشاره به دیگر خدمات این مراکز ازدواج خاطرنشان کرد: در این مراکز علاوه بر مشاوره و آموزش های هنگام ازدواج، آزمایش‌های روتین (خون و عدم اعتیاد)، واکسیناسیون و مشاوره ژنتیک نیز انجام می‌شود.

آدرس مرکز مشاوره هنگام ازدواج فدائیان اسلام: خیابان فدائیان اسلام ۱۰۰ متر بعد از پل اتوبان آزادگان تلفن تماس: ۳۳۷۴۳۲۲۲
آدرس مرکز مشاوره هنگام ازدواج کهریزک: کهریزک، خیابان خیابان مصطفوی، مرکز کهریزک خدمات جامع سلامت خانم شوکت علی اکبری، تلفن تماس: ۵۶۵۲۹۰۰۱

شهرری مرکز شهرستان ری در جنوب استان تهران و به نام قبله تهران شهرت دارد.