حجت الاسلام والمسلمین نبویان گفت: صادرات کشور ما افزایش یافته که به طبع آن تولید و اشتغال نیز افزایش می یابد. در مملکتی زندگی می کنیم که درآمد و امکانات فراوان داریم ؛منتها حیف و میل می شود. اقای جلیلی فردی جدی در حفظ بیت المال و مبارزه با فساد است.

به گزارش گویای صنعت،حجت السلام والمسلمین سید محمود نبویان عضو هئیت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گویای صنعت در رابطه با اینکه با روی کار آمدن دکتر جلیلی ،سفره معیشتی مردم چطور خواهدشد، بیان کرد: دکتر جلیلی ،مسیر شهید رئیسی را ادامه خواهدداد؛البته فشارهای اقتصادی نیز بر مردم حاکم است ؛بایستی ارزش پول ملی را تقویت کرده تا مردم قدرت خرید خود را بالا ببرند .

وی با اشاره به اینکه مسیر شهید رئیسی عزت است، گفت: صادرات کشور ما افزایش یافته که به طبع آن تولید و اشتغال نیز افزایش می یابد. در مملکتی زندگی می کنیم که درآمد و امکانات فراوان داریم ؛منتها حیف و میل می شود. اقای جلیلی فردی جدی در حفظ بیت المال و مبارزه با فساد است.

منتخب مردم تهران در رابطه با اینکه برای برون رفت از بحران فعلی و ساختن آینده ای روشن ،دکتر جلیلی چه اقداماتی را در دست اجرا دارد، گفت: بایستی ،فردی را انتخاب کنیم که آشنایی به مشکلات داشته باشد. در تولید و مباحث کشاورزی کاردان باشد، در بحث مرکبات از کشاورز با قیمت اندک محصول را خریداری و درشهر با قیمتی نجومی می فروشند؛ باید این واسطه ها کاسته شود. اقای جلیلی به مشکلات تولیدو صنعت آشنایی کامل دارند.