نوری قزلجه با اشاره به اینکه دکتر پزشکیان مطلقا به سمت شعارگرایی و وعده هایی که نشدنی است ،نمیروند، گفت: این اطمینان خاطر را می دهم که با سیاست گذاری ها و نگاه صحیح به مشکلات کشور براحتی می توانیم از این بحران های فعلی عبور کنیم.

به گزارش گویای صنعت،غلامرضا نوری قزلجه نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گویای صنعت در رابطه با اینکه نقشه راه دکتر پزشکیان برای مناطق محروم چگونه خواهد بود، بیان کرد: سوابق کاری دکتر پزشکیان نشان می دهد ؛که  رسیدگی به  مناطق محروم و محرومین را همیشه در اولویت قرار دادند. در برنامه های خود اعلام نمودند ؛که اجرای سیاست ها و برنامه های توسعه کشور و اصول قانون اساسی در راستای برقراری عدالت ،رفع نیازهای ضروری جامعه و معیشت مردم می باشد.

وی با اشاره به اینکه دکتر پزشکیان مطلقا به سمت شعارگرایی و وعده هایی که نشدنی است ،نمیروند، گفت: این اطمینان خاطر را می دهم که با سیاست گذاری ها و نگاه صحیح به مشکلات کشور براحتی می توانیم از این بحران های فعلی عبور کنیم.

نوری قزلجه ادامه داد: بایستی سیاست های کلی و روابط خارجی خودرا اصلاح نماییم و به سمت تعامل برویم تا تقابل، واینگونه می شود که مسائل را در حوزه های اقتصادی حل میکنیم.

وی اشاره کرد: حل و رفع تحریم، حل FATFوجذب سرمایه گذاری های داخلی و استفاده از توانمندی های کشور ،از برنامه های دکتر پزشکیان می باشد.

نماینده مردم بستان آباد بیان داشت: شایسته سالاری که دکتر پزشکیان به آن خیلی تاکید دارند در این راستا می باشد ؛که مدیران کارآمد می توانند بهترین بهره را از سرمایه و منابع موجود بگیرند و موجبات آسایش و رفاه جامعه را در تمام زمینه ها بوجود بیاورند.