معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از انتشار دفترچه راهنمای دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش گویای صنعت، قدرت الله شفیقی از انتشار دفترچه آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی خبر داد و اظهار کرد: پیرو اطلاع رسانی قبلی و با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگا‌ه‌های اجرایی کشور، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی برای استخدام در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به نشانی https://hrtc.ir/exam/74/page منتشر شده است.

وی گفت: در این آزمون به استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه تعداد ۵۰ سهمیه اختصاص داده شده که در این دفترچه در قسمت وزارت کشور درج و متقاضیان با توجه به شرایط احراز و محل خدمت می‌توانند در شغل- محل اعلام شده ثبت نام کنند.

شفیقی در خصوص تقویم آزمون استخدامی با توجه به اطلاعات مندرج در دفترچه به برخی از تاریخ‌های مهم اشاره و عنوان کرد: شروع ثبت‌نام ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ و پایان ثبت‌نام ۲۳ تیرماه خواهد بود، همچنین زمان دریافت کارت آزمون ۹ مردادماه و زمان برگزاری آزمون ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ برنامه ریزی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران بیان کرد: در مرحله اول به میزان ۵ برابر ظرفیت برای هر شغل-محل اسامی افراد اعلام و پس از ارزیابی تکمیلی، پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.