تلاش و مشارکت گروه های مردمی حامیان ولایت در شرایط کنونی کشور قابل تقدیر است. حضور گسترده مردم در مراسم انقلابی و حمایت از نظام اسلامی همواره مایه مباهات و امید است.که لازم بود حداقل یکی از مدیران این گروه را در مراسم تحلیف دعوت می کردید.

به گزارش گویای صنعت،متن ان از این قرار است،

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر معظم له حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی

با سلام و احترام

پیرو نامه گله مندی گروه های مردمی حامیان ولایت ،دولت ،مجلس و قوه قضاییه از دفتر حضرتعالی و رییس جمهور منتخب جناب آقای پزشکیان در مراسم تحلیف و دعوت از مدیران این گروه مردمی حداقل به پاس احترام و خسته نباشید، موارد ذیل به عرض می رسد:

۱٫ تلاش و مشارکت گروه های مردمی حامیان ولایت در شرایط کنونی کشور قابل تقدیر است. حضور گسترده مردم در مراسم انقلابی و حمایت از نظام اسلامی همواره مایه مباهات و امید است.که لازم بود حداقل یکی از مدیران این گروه را در مراسم تحلیف دعوت می کردید.

۲٫ انتظار از ریاست جمهوری منتخب مبنی بر تشکر و دعوت از این گروه ها برای همکاری در امور مرتبط، امری معقول و پسندیده است. قدردانی از فعالان اجتماعی و سیاسی موجب تقویت روحیه و افزایش مشارکت خواهد شد.قطعا اینگونه نادیده گرفتن گروه ها انگیزه حمایت را مسدود می نماید.

۳٫ در این خصوص پیشنهاد می شود مسئولان ذی ربط در دولت و نهادهای حکومتی، بخصوص دفتر حضرتعالی و مشاوران حضرتعالی ضمن تعامل و همکاری با این گروه ها، از ظرفیت آنها در پیشبرد برنامه های کشور استفاده نمایند. این امر موجب تقویت انسجام اجتماعی و همدلی ملی خواهد شد.در هر صورت این گروه های مردمی سرمایه های گرانبهای این نظام هستند.
رونوشت ؛ریاست جمهور منتخب
رونوشت ؛مجلس شورای اسلامی
رونوشت ؛سایت خبری سارا پرس و گویای صنعت دو سایت خبری گروه های مردمی حامیان ولایت ،دولت ،مجلس و قو قضاییه و سازمان نخبگان ورزشی جهان
ارسال نامه به شماره ؛۱۰۲۰۳۰در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۷

امید است با توجه به این مطالب، موضوع مورد بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد.

با تقدیم احترام
دکتر حمیدرضا عباسی مقدم رییس گروه های مردمی حامیان ولایت ،دولت ،مجلس و قوه قضاییه
دریافت نامه در دفتر مقام معظم رهبری به شماره :
۶۷۴۴۰۰۴۸۴۶۴
درتاریخ؛۱۴۰۳/۵/۷