شهردار منطقه 17 با اشاره به عملیات اجرای آسفالت در سطح معابر منطقه، گفت: طی یک ماه گذشته عملیات تراش و روکش آسفالت معابر منطقه با هدف بهسازی و نوسازی، با ۶ هزار و ۷۰ تن آسفالت، انجام شده است.

به گزارش گویای صنعت، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به عملیات اجرای آسفالت در سطح معابر سطح منطقه طی ماه گذشته، گفت: عملیات اجرای آسفالت و بهسازی و نوسازی آسفالت معابر و کوچه ها یکی از اقدامات و خدمات مهم معاونت فنی و عمرانی منطقه است که مدیریت شهری نیز بر این مهم، تاکید ویژه ای دارد.
شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: بر همین اساس و طبق نظرسنجی های کارشناسان معاونت فنی و عمرانی منطقه، معابر و کوچه هایی که نیاز به اجرا و بهسازی و نوسازی و تراش و روکش آسفالت داشتند، مشخص شدند و مطابق با دستورالعمل و برنامه مدون، این عملیات در سطح آنها انجام گرفت.
سیفی اظهار کرد: در همین راستا طی یک ماه اخیر، این عملیات با ۵۶۰ تن آسفالت در خیابان حسین زاده اجرا شد. همچنین این عملیات در خیابان برخورداری و کوچه منشعب از آن، کوچه امیرالمومنین(ع) با ۳۱۰ تن آسفالت اجرا شده است.
وی گفت: عملیات فوق در خیابان قفیلی و کوچه کهنی که منشعب از آن است، با ۸۵۰ تن آسفالت اجرا شده است. این عملیات در خیابان بهرامی منشعب از خوشکردار، خیابان امیری و ندایی منشعب از خیابان سجاد جنوبی با ۵۶۰ تن آسفالت اجرا شده است.
شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: عملیات اجرای آسفالت در خیابان پیرمرادی، طاهری، ولی زاده و جهاد منشعب از خیابان زمزم با هزار و ۸۵۰ تن، روکش آسفالت شده است. خیابان بدخشان کمالی با ۳۵۰ تن آسفالت و خیابان رفیعیان با ۱۳۵۰ تن آسفالت واقع در ناحیه سه نیز عملیات روکش آسفالت انجام شده است.
سیفی خاطرنشان کرد: خیابان یوسفی، محمدی سلوط و رمپ ۹ دی نیز در برنامه تراش و روکش هفته های آتی قرار دارد؛ همچنین معابر و کوچه های دیگری از سطح منطقه که نیاز به مرمت و نوسازی آسفالت دارند، در آینده ای نزدیک و طبق برنامه ریزی مرمت خواهند شد.