مدیرکل کمیته امداد استان تهران، گفت:هم اکنون ۷۳ خانه امداد در ۲۱۶ پهنه در سراسر استان تهران با هدف کاهش فقر و ارائه خدمات به نیازمندان در محلات کمتربرخوردار فعالیت می کنند.

به گزارش گویای صنعت، «سید ابوالفضل پرپنچی» مدیرکل کمیته امداد استان تهران امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از فعالان «طرح ۲۰۲۰ محله محروم» کشور به فعالیت خانه‌های امداد در سراسر استان تهران پرداخت و اظهار کرد: این خانه‌ها با هدف کاهش فقر و ارائه خدمت به نیازمندان در مناطق کمتر برخوردار از سال ۱۳۹۸ در تهران راه‌اندازی شده است.

پرپنچی با بیان اینکه در این طرح استعداد‌های کودکان شناسایی و پرورش داده می‌شود، گفت: در این طرح از مردم محل در جهت ارائه خدمت به خانواده‌های نیازمند استفاده خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، افزود: خدماتی همچون بهداشت و درمان، مهارت آموزی و شغل، عمران و مسکن و تامین هزینه‌های آن، آموزش و پرورش جهت ارائه خدمات به بازماندگان تحصیل، اوقات فراغت به خانواده‌های نیازمند و فرزندان آنها ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون ۷۳ خانه امداد در ۲۱۶ پهنه در سراسر استان تهران فعالیت می‌کنند.

پرپنچی خاطرنشان کرد: در راستای کاهش فقر و پرورش استعداد‌ها تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد تومان توسط خانه‌های امداد به خانواده‌های بی‌بضاعت ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: در قالب پویش اطعام و احسان حسینی نیز بالغ بر ۷۳۰ میلیارد تومان به صورت بسته غذایی خشک و غذای گرم در اختیار خانواده‌های بی بضاعت قرار گرفته است.