معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: امروزه گردشگری به عنوان صنعت پیشران در دنیا شناخته شده و نظر به اهمیت این صنعت در توسعه اقتصادی باید نسبت به ساخت و تجهیز هتل‌های جدید برای توسعه مناسب صنعت گردشگری اقدام شود.

به گزارش گویای صنعت، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در حاشیه بازدید از هتل اخوان کرمان، یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های کرمان گفت: از هتلداران کرمان در خصوص ارائه خدمات مناسب و خوب حوزه صنعت گردشگری تشکر ویژه می‌کنم و حضور این صنف در ارائه خدمات به گردشگران کمک شایانی در توسعه مناسب گردشگری استان دارد.

امیر حسن‌زاده افزود: انجام بازسازی و نوسازی هتل‌ها باید در دستور کار مدیران این مجموعه‌ها قرار بگیرد و با همراهی و همکاری میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان باید این مهم در مسیر توسعه صنعت گردشگری استان انجام شود.

او تصریح کرد: امروزه گردشگری به عنوان صنعت پیشران در دنیا شناخته شده و نظر به اهمیت این صنعت در توسعه اقتصادی باید تلاش شود در همراهی و همکاری تمام ارکان اجرایی به ویژه میراث‌فرهنگی با بخش خصوصی در کنار بازسازی و نوسازی هتل‌ها نسبت به ساخت و تجهیز هتل‌های جدید برای توسعه مناسب صنعت گردشگری اقدام شود.