نرگس معدنی پور عضو شورای اسلامی شهرتهران به مناسبت هفته دفاع مقدس یادداشتی نوشت.

به گزارش گویای صنعت، نرگس معدنی پور عضو شورای اسلامی شهرتهران به مناسبت هفته دفاع مقدس یادداشتی نوشت،

متن آن از این قرار است:

“بسم رب الشهدا و الصدیقین”

۸ سال دفاع مقدس سمبل و نمادی تمام عیار از حماسه ماندگار ملت بزرگ ایران است که آحاد و اقشار مختلف در آن به نقش آفرینی پرداختند و این واقعیت در این برهه حساس تاریخی نمایان شد که ملت ایران به مانند تن واحد یکصدا بوده و برای دفاع از ایران اسلامی همصدا سرود جهاد، ایثار و شهادت سر دادند.
هفته دفاع مقدس فرصت بی نظیری را ایجاد کرده تا ضمن یادآوری و واکاوی حماسه بزرگ ملت شریف ایران در دفاع از کیان این مرز و بوم یکبار دیگر عظمت ایثار و رشادت دلاور مردان برومند وطن تصویرسازی شده و جوانان امروز را با آن مفاهیم والا آشنا ساخت. مفاهیمی که هیمنه پوشالی نظام استکبار جهانی را به لرزه درآورد و نشان داد که وفاق در معنویت و ملیت یک کشور می تواند سدی مستحکم در برابر تمام کینه توزی های خارجی ایجاد نماید.
کلیدواژه هایی همچون وحدت، یکدلی، اعتماد به نفس و اراده راسخ مردم و ایمان محکم جان بر کفان ارتش حزب الله و سپاه اسلام و بسیجیان پاک دل ایستادگی هشت ساله و مقاومت نستوه ملت ایران را در زیر سایه رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز رقم زد تا ایران اسلامی به الگویی تمام عیار از مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها برای دیگر کشورهای آزاده جهان مبدل شود.
هفته دفاع مقدس را باید بهانه ای دانست تا به بازخوانی بخشی از سخنان رهبر فرزانه انقلاب پرداخت که می فرمایند «هرگاه در جامعه‌ ای و در نقطه‌ای چنین انسانهای بزرگی پدید آمدند بر امثال ما است که در پرتو آنان راه را تشخیص دهیم و پای در صراط مستقیم عروج الی‌الله گذاریم و دل و جان خود را حیات بخشیم.»
در این ایام مبارک که مصادف با میلاد با خیر و برکت رسول اکرم اسلام (ص) است با تورق برگهایی از کتاب سبز خاطرات حماسه سازان این مرز و بوم بر همه‌ی شهیدان به ویژه شهدای دفاع مقدس سلام و درود بفرستیم