مراسم گرامیداشت روز سرباز با حضور فرماندهان و سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حسینیه سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان ری برگزار گردید.

به گزارش گویای صنعت، مراسم گرامیداشت روز سرباز با حضور فرماندهان و سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حسینیه سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان ری برگزار گردید.

سرهنگ مجید امیر عبداللهیان معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا (ع) در حاشیه مراسم بیان داشت: نشانه های مقاومت را در کشورهای منطقه مشاهده می‌کنیم.

وی ادامه داد: سرنوشت جنگ در سوریه به برکت فرهنگ مقاومت تغییر یافت .

سرهنگ امیر عبداللهیان گفت: شما وارد چرخه ای از زندگی به نام سربازی قرار گرفته اید؛که قابل اهمیت است.

وی ادامه داد: بحث سربازی ریشه در تاریخ باستان دارد ،یکی از ضروریات هر حکومت و حاکمیتی سربازی است.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت رسول اکرم (ص) بیان داشت: همه اعمال انسان ها از آنها جدا می شود ولی بحث سربازی حتی در قبر نیز مانند نور همراه انسان ها می باشد.

سرهنگ امیرعبداللهیان به حدیثی دیگر از ائمه در رابطه با اهمیت دوران سربازی اشاره کرد و گفت:یک شب بیدار ماندن و نگهبانی در راه خدا معادل هزار شبانه روز است که روزهایش روزه و شبها هم تا صبح رازو نیاز کنید.

 

در گوشه ای دیگر ازمراسم سرهنگ ایلکا معاونت نیروی انسانی سپاه سیدالشهدا(ع) بیان داشت:امروز بایستی افتخار کنیم که این لباس سربازی بر عهده مامی باشد.دوران تغییر سرنوشت است. سربازی اتفاقات مهمی را در زندگی انسان رقم می زند .

وی ادامه داد:انقلاب اسلامی برای دفاع از دستاوردهایش به نیروی نظامی اتکا می کند .

سرهنگ ایلکا با اشاره به اینکه باید به نکات ارزشمند سربازی توجه کنیم، گفت:دوران سربازی تجربه جدیدی را پیش روی شما می گذارد.

سرهنگ ایلکا اشاره کرد:دوران سربازی استقلال را به شما آموزش می دهد.شما راه زندگی و مقابله با سختی ها را می آموزید.