محمد جواد فولادپور" مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با حضور در اجتماع بزرگ زائران ومجاوران بارگاه منور رضوی با عنوان «حزب‌الله زندهاست» ضمن قدردانی از مردم شریف جهت حضور دراین اجتماع بیان کرد: حضور در این اجتماع در حمایتاز بیان حضرت آقا جهت پشتیبانی از جبهه مقاومتاسلامی و در راستای همکاری و همراهی رزمندگان اینجبهه و پشتیبانی از حزب الله است. وی افزود: شهید سیدحسن نصرالله از پیروان راستین ولایت بود و در عرصهجبهه مقاومت ۳۳ سال با رشادت، ایثارگری و فداکاریمجاهدت کرد تا راه حقیقت رستگاری در مسیر الی الله رانشان دهد.

به گزارش گویای صنعت، محمد جواد فولادپور” مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با حضور در اجتماع بزرگ زائران ومجاوران بارگاه منور رضوی با عنوان «حزب‌الله زندهاست» ضمن قدردانی از مردم شریف جهت حضور دراین اجتماع بیان کرد: حضور در این اجتماع در حمایتاز بیان حضرت آقا جهت پشتیبانی از جبهه مقاومتاسلامی و در راستای همکاری و همراهی رزمندگان اینجبهه و پشتیبانی از حزب الله است. وی افزود: شهید سیدحسن نصرالله از پیروان راستین ولایت بود و در عرصهجبهه مقاومت ۳۳ سال با رشادت، ایثارگری و فداکاریمجاهدت کرد تا راه حقیقت رستگاری در مسیر الی الله رانشان دهد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها گفت: این شخصیت و استوره مقاومت به همه آموخت، در مقابلظلم حتی به قیمت جان باید ایستاد. سیدحسن نصراللهبرای ترسیم بصیرت و حقیقت و احیای پرچم اسلام درسراسر جهان با کفر و استکبار جهانی و صهیونیسمکودک کش غاصب مبارزه کرد و به شهادت رسید.

محمد جواد فولادپور در ادامه با تاکید بر اطاعت ازرهنمود های ولی امر مسلمین، افزود: این رهنمود ها دربیداری ملت های مسلمان جهان ترسیم شده و پیام ایشانواجب عینی است و ما بر اساس اطاعت از ولایت در اینواجب عینی حضور یافتیم و برای تحقق این فرمان با جانو مال و اندیشه دینی و اسلامی خود فداکاری می کنیم واین یک واقعیت و یک اصل در اطاعت از ولی امر مسلمینجهان است. ما امروز آمده ایم تا در این تجمع بزرگضمن تجدید میثاق با آرمان امام رضا (ع)، اقدام رژیمصهیونیستی در به شهادت رساندن دبیر کل حزب اللهلبنان را محکوم می کنیم.

فولاد پور تصریح کرد: بهترین موضع گیری ما در مقابلاین اقدام رژیم صهیونیستی گوش به فرمان ولایت وفرمانده معظم کل قوا است، یعنی ملت شریف ایران وجبهه مقاومت و .. در اطاعت از فرمان ایشان باشند ویقینا پیروز کسانی هستند که در راه خدا نبرد می کنند وشهادت را با آغوش جان می پذیرند، تاریخ نشان دادهاست کفار همیشه محکوم به شکست می باشند و هیچنامی از آنها در تاریخ نمی ماند.

مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با بیاناینکه هر زمان مقام معظم رهبری فرمان دهند آماده ایم درمسیر مبارزه با صهیونیسم هر چه داریم فدا کنیم، گفت: گوش به فرمان ولایت بهترین عمل ما در حال حاضر استو خیریه آبشار عاطفه ها نیز در این راستا با جذبخیرینی در سراسر کشور، حمایت های مالی برایکشورهای حوزه مقاومت از جمله فلسطین و لبنان داشتهاست.

وی در ادامه سخنانش افزود: کمک های مردم برای مردممظلوم غزه و لبنان نشان دهنده ولایت مداری آنها است وهر زمان رهبری اعلام فرمودند، آمادگی و پشتیبانی خودرا نشان دادند و ما نیز در خیریه آبشار عاطفه ها موظفیماین کمک ها را از طریق نیروهای پشتیبانی قدس به دستمردم غزه و لبنان برسانیم.

فولاد پور ضمن قدردانی از حضور جمعیت و خدمتگزارانبنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در این اجتماعبزرگ، گفت: اعضای این خیریه با بصیرت، معنویت وروحیه جهادی همیشه در صحنه هستند و اثبات کردند کهبرای حضور در عرصه های اجتماعی و فرامین ولاییگوش به فرمان هستند.

“فاطمه چوپانی” مدیر قرارگاه جهاد اجتماعی بنیاد بینالمللی خیریه آبشارعاطفه ها هم در حاشیه اجتماع مدیران و پرسنل خیریه آبشار عاطفه ها در تهران، ضمن حمایت از مردم مظلوم لبنان و فلسطین محکوم کردن به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله، اظهار داشت: شهادت شهید مقاومت سید حسن نصرالله را به پیشگاه ولی عصر و ولی امر مسلمین همچنین همه مسلمانان جهان و محور مقاومت تبریک و تسلیت می گویم، امروز همه پرسنل و مدیران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در استان تهران به صورت خودجوش همراه با نمایندگی های بنیاد آبشار عاطفه ها در سراسر کشور دور هم جمع شده اند تا حمایت خود از محور مقاومت و مردم عزیز لبنان و غزه را به همه جهانیان نشان دهند. ما آمده ایم اعلام کنیم گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و در برابر فرامین ایشان لبیک می گوییم