رئيس پليس امنيت اقتصادي تهران بزرگ از کشف بيش از  700  ثوب البسه قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهاي کشف شده را بيش از 3 ميليارد تومان برآورد نموده اند.

به گزارش گویای صنعت، سرهنگ “کارآگاه مهدی افشاری” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.
ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری البسه خارجی قاچاق در فروشگاهی در پاساژی در محدوده میدان تجریش  دپو و نگهداری می شود.
جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس در بازرسی مشاهده می نمایند محل یک فروشگاه البسه بوده که مقادیری کفش و پوشاک خارجی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.
این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۷۶ جفت کتانی ، ۶۳۷ ثوب پوشاک و ۴۰ عدد کیف خارجی  بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.
این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.