مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: تقدیر و تشکر شهروندان از عملکرد برخی از میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران از طریق سامانه ارتباط مردمی 111 مایه مباهات ما است.

به گزارش گویای صنعت، مهدی بختیاری زاده در حاشیه جلسه پاسخگویی به تماس های شهروندان در سامانه ۱۱۱ – سامانه ارتباط مردمی با دولت که با حضور سعید طباخی معاون اداری و مالی، محمدرضا اسمعیلی پور معاون توسعه و عمران، کیومرث غروقی مدیر بهره‌برداری و بهداشت، داوود داداشی معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران برگزار شد،گفت: طبق اطلاع‌رسانی‌ای که در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران انجام شده بود، امروز پاسخگوی انتقادها، پیشنهادات و تشکر و قردانی، شهروندان و بهره‌برداران غرف بودیم.

وی افزود: عمده تشکرها از رفتار کارکنان و کارگران برخی از میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران بود که از سوی شهروندان انجام شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: در مجموع ما بر اساس نظرات شهروندان نقاط قوت عملکرد سازمان را در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تقویت و نقاط ضعف این مجموعه را برطرف می‌کنیم.
انتهای پیام/