فرماندار ویژه شهرستان ری در سخنانی از تریبون نمازجمعه بخش فشافویه گفت: انشاالله انتقام شهدای عزیز ما در دمشق به زودی گرفته خواهد شد و سیلی محکمی بر چهره منحوس اسرائیل نواخته خواهد شد که برق آن چشمان آمریکایی ها و استکبار جهانی را کور خواهد کرد.

به گزارش گویای صنعت،همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه بخش فشافویه ظهر امروز باحضور مردم ولایتمدار و مؤمن حسن آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین امیری و باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بعنوان سخنران در مصلی امام خمینی «ره» حسن آباد برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم و در ابتدای سخنان خود گفت: سوال اصلی اینجا است که چرا سرزمین فلسطین از سوی یهودیان انتخاب شد؟ اعراب در ۷ هزار سال پیش از میلاد مسیح در این منطقه که بسیار آباد و زرخیز بود زندگی می کردند. حضرت ابراهیم خلیل نیز از سرزمین مکه به این منطقه مهاجرت نمود. حضرت موسی کلیم الله نیز در همین منطقه به مقام رسالت مبعوث گردید و مردم را به دین الهی دعوت نمود. حضرت عیسی روح الله نیز در این منطقه متولد و به مقام رسالت مبعوث گردیدند و آیین الهی مسیح را ترویج نمود.

وی افزود: یهودیانی که خود را قوم برتر و دین خود را بالاترین دین میدانستند به مخالفت با مسیحیت پرداخته و اختلاف و دشمنی از این نقطه آغاز گردید. به خواست و اراده خداوند مسیحیت در آن منطقه و دوران گسترش یافت و اکثریت مردم به سوی عیسی مسیح آمدند. به همین دلیل یهودیانی که منافع خود را در خطر می دیدند تصمیم به مهاجرت به سایر نقاط زمین گرفتند.

باب الحوائجی ادامه داد: پس از بعثت خاتم النبیین حضرت محمد «ص» نیز احترام و قداست منطقه قدس و بیت المقدس پابرجا بود و بعنوان قبله اول مسلمین جهان معرفی گردید تا زمانیکه به دستور الهی قبله مسلمین به کعبه مکرمه تغییر یافت.

وی افزود: پیشینه تاریخی غنی و موقعیت استثنایی اقتصادی، جغرافیایی و سیاسی منطقه فلسطین سبب شد تا استعمار پیر در حدود ۷۵ سال قبل با نقشه ای شوم و باهدف تسلط بر منابع و منافع موجود در این نقطه از زمین با بهانه اینکه سرزمین فلسطین خواستگاه اصلی یهود بوده اقدام به جمع آوری و کوچاندن یهودیان آواره در سراسر جهان به سوی کشور فلسطین نمودند و با خیانت ابرقدرتهای جهانی در سازمان ملل اقدام به تأسیس کشوری جعلی به نام اسرائیل نمودند.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: حضرت امام خمینی «ره» از اولین علمای اسلام بودند که در سال ۱۳۴۲ و در سخنرانی تاریخی خود در مدرسه فیضیه به موضوع رژیم جعلی اسرائیل و خطرات آن برای دنیای اسلام برای مردم سخنرانی و به روشنگری پرداختند. پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین به یکی از اصول اساسی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد.

وی افزود: حضرت امام خمینی «ره» در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی با دوراندیشی و درایت مثال زدنی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را بعنوان روز جهانی قدس و روزی برای خروش مسلمین و آزادیخواهان جهان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و سرنگونی رژیم منحوس صهیونیستی تعیین فرموده و آزادی قدس شریف را آغازی برای فراگیری حکومت صالحان و برافراشته شدن پرچم لااله الا الله و محمد رسول الله در تمامی کره خاکی معرفی نمودند.

باب الحوائجی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند رژیم جعلی اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. اگر امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی با قساوت تمام روی به کشتن کودکان و زنان بیگناه غزه آورده و اقدامات وحشیانه ای همچون حمله به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه آورده و به هیچ قانون و عهدنامه بین المللی پایبند نیست به خوبی بیانگر حرکت رو به اضمحلال این رژیم کودک کش می باشد.

وی افزود: امام خمینی «ره» فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود. ملت ما ملت اقتدار، اسلام، عاشورا و امام حسین است و در مقابل ظلم و ستم خواهد ایستاد. ملت ما با شهادت فرزندانش نه تنها عقب نخواهد نشست بلکه حمله ور خواهد شد. ملت ما برای اسلام عزیز می خروشد و برای انتشار آن از همه چیز خود خواهد گذشت. مردم ایران اسلامی با خداوند متعال معامله کرده اند و چه معامله ای بهتر از دفاع از دین مبین اسلام.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: امروز اعلام میکنیم که برای جانفشانی و گرفتن انتقامی که مولای ما حضرت امام خامنه ای عزیز فرموده اند ایستاده ایم و با تمام قوا آماده اجرای فرامین نایب بر حق امام عصر می باشیم و انشاالله انتقام شهدای عزیز ما در دمشق به زودی گرفته خواهد شد و سیلی محکمی بر چهره منحوس اسرائیل نواخته خواهد شد که برق آن چشمان آمریکایی ها و استکبار جهانی را کور خواهد کرد.