مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری قرچک، اقدامات و عملکرد این سازمان را طی یک سال ۱۴۰۲ تشریح کرد.

به گزارش گویای صنعت، بهرام نمرودی مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری قرچک در تشریح اقدامات و عملکرد این سازمان، گفت: در سال ۱۴۰۲ پیگیری اجرای پروژه‌های مصوب ستاد بازآفرینی شهری نظیر، خانه سلامت پویینک، دفع آب‌های سطحی فردیس و همچنین تخریب و بازسازی مدارس شهید بهشتی و اصانلو فردیس را انجام شد.

وی افزود: معرفی و تصویب ۵۵ پروژه ستاد بازآفرینی در سی و پنجمین جلسه ستاد بازآفرینی استان تهران بااعتبار ۶ هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال که از این پروژه‌ها سهم پروژه‌های شهرداری ۲ هزار و ۳۱۵ میلیارد ریال بوده است.
نمرودی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه فی‌مابین شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، ۱۵۵ تن قیر دولتی برای ۱۳ معبر به طول ۱/۷ کیلومتر با مساحت ۲۵۰۰ مترمربع از معابر بافت فرسوده و ناکارآمد شهر در سال گذشته اختصاص یافت.
وی خاطر نشان کرد: پیگیری صدور پروانه بهره‌برداری و مجوز ایجاد کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن و اخذ موافقت استاندار تهران و انجام آزمایش‌های لازم انجام شد.
وی اظهار کرد: ضمناً با شناسایی معابر جدید میزان ۴۸۰ تن قیر جهت ۳۴ معبر مجدد به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام‌شده که در صورت تائید و اختصاص قیر دولتی عملیات اجرایی آن معابر نیز آغاز خواهد شد.
نمرودی گفت: ۲۸ پروژه محرک بازآفرینی محلات هدف در سال گذشته شناسایی‌شده و در بودجه سال ۱۴۰۳ تعریف شد.