حقیقتاً معلمین پیغمبران عشق اند و صفت فرهیخته شایسته معلمین بزرگواری همانند شما عزیزان است. پدران و مادران معنوی جامعه شما معلمین بوده و بنده با عشق و ارادت سر تعظیم در برابر شما خواهران و برادران گرامی فرود آورده و به مقام و جایگاه بلند شما ادای احترام می نمایم.

به گزارش گویای صنعت، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت معلم شهید استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، مراسم گرامیداشت و تجلیل از معلمین شاغل در آموزش و پرورش ناحیه کهریزک شهرستان ری باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران، فرماندار ویژه و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در مجتمع فرهنگی هنری ایوان ری برگزار شد.

در این مراسم که باحضور حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه کهریزک، حسین گراوند بخشدار کهریزک، سرهنگ شهیری فرمانده ناحیه مقاومت حضرت روح الله «ره»، علی کلهر شهردار کهریزک، مرتضی همتی شهردار باقرشهر و اصفهانی رئیس آموزش و پرورش کهریزک برگزار شد، از معلمین شاغل در شهرهای کهریزک، باقرشهر، قلعه نو و‌ روستاهای تابعه بخش های کهریزک و قلعه نو تجلیل بعمل آمد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم در سخنانی ضمن تبریک هفته معلم به تمامی خانواده بزرگ فرهنگیان شهرستان ری گفت: حقیقتاً معلمین پیغمبران عشق اند و صفت فرهیخته شایسته معلمین بزرگواری همانند شما عزیزان است. پدران و مادران معنوی جامعه شما معلمین بوده و بنده با عشق و ارادت سر تعظیم در برابر شما خواهران و برادران گرامی فرود آورده و به مقام و جایگاه بلند شما ادای احترام می نمایم.

وی افزود: برخی از واژه ها و عبارات اثری زیبا و انرژی خوبی به انسان می دهد. مانند باران، دریا، بهشت و مانند آن. عبارت مقدس معلم نیز از جمله کلماتی است که تکرار و شنیدن آن موجب ایجاد حس و حالی خوش و زیبا در وجود انسان می شود و به همین خاطر ما امروز از حضور در جمع شما عزیزان بر خود می بالیم و افتخار می نماییم و حسی بسیار خوبی داریم.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان افزود: افتخار بنده این است که خود نیز فرهنگی زاده بوده و در دامن مادری که بیش از ۳۰ سال در کسوت معلم در مجموعه آموزش و پرورش مشغول خدمت بوده است رشد و تربیت یافته ام. از همین روی با شرایط زندگی خانواده بزرگ فرهنگیان کاملا آشنا بوده و به آن افتخار میکنم. حقیقتا معلمان پیغمبران عشق اند و پدران و مادران معنوی جامعه.