سیدمحمد آقامیری، با حضور در پنجاه و سومین مجمع مشورتی و تخصصی با محلات در منطقه 16، مجمع مشورتی محلات را چشم بینای کمیته عمران در سطح مناطق برشمرد.

به گزارش گویای صنعت،حجت الاسلام سیدمحمد آقامیری در پنجاه و سومین مجمع مشورتی و تخصصی با محلات منطقه ۱۶، با بیان اینکه مجمع مشورتی محلات چشم بینای کمیته عمران شورای شهر است افزود: این مجمع با حضور یک دبیر، جانشین، دو مهندس عمران و یک رابط فرهنگی در هر منطقه در ذیل کمیته عمران فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه همکاری مدیران شهری با معتمدین و نخبگان محلات یک راهبرد بسیار مهم و اساسی است که می تواند نقش مهمی در حل مشکلات ایفا کند، گفت: حل مشکلات و مسائل محلی با همدلی و هم افزایی مدیران شهری با این عزیزان امکان پذیر است.

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در عین حال تصریح کرد: نمایندگان کمیته عمران در هر منطقه به عنوان معتمد پیگیر طرح ها و پروژه های عمرانی محله بوده تا کارها به خوبی نظارت و دیده شود و معتقدیم مشکلات و مسائل موجود در مناطق و محلات شهر را این افراد به خاطر اشرافی که بر محله خود دارند با دقت رویت نموده و این امکان را فراهم آورده تا خواسته ها و انتظارات مردم از مدیریت شهری پیگیری و همچنین رسیدگی دقیق، سریع و شفاف برای آنان فراهم شود.

به گفته وی ارزیابی ساختارها، فرآیندها، تعاملات، نوع عملکرد و برنامه‌های مرتبط با حوزه مشارکت‌های اجتماعی در محلات و مناطق و نهایتا تسهیل و گسترش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری در مقیاس محله از دیگر اهداف ما از تشکیل مجمع مشورتی تخصصی با محلات است.

در پایان این نشست گزارشی از درخواست های معتمدین محلات و اقدامات مدیریت شهری با هدف رفع مشکلات مطرح شده از سوی معتمدین محلی ارائه شد که بخشی از فعالیت در حوزه هایی شامل عمرانی، خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک اجرایی شده بود.