سردار ذوالقدر گفت:ما اگر در عرصه بسیج و سازندگی موفق هستیم ، چون مردم پای کار هستند.هدف بسیج تعالی شرافت انسانی ، رشد و تعالی روحی و جسمی است‌

به گزارش گویای صنعت، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدااستان تهران در نشست خبری که در سپاه سیدللشهدا شهرستان ری برگزارگردید، اظهارداشت:ما اگر در عرصه بسیج و سازندگی موفق هستیم ، چون مردم پای کار هستند.هدف بسیج تعالی شرافت انسانی ، رشد و تعالی روحی و جسمی است‌.

وی ادامه داد: هفته بسیج منحصربه هفته بسیج نیست ،هرروز، روز بسیج است.امام بنیانگذار ان بود هرروزکه میگذرد متوجه میشویم که امام خمینی (ره) چه زیرکانه بسیج راتاسیس کرد . امام امنیت ملی را با مردم گره زد و هر کجا در کشور به مشکل برخورد میکنیم ، بسیج توانمند و قدرتمندانه پای کار می آید .

سردار ذوالقدر با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند بسیج مظلوم است و حق آن ادا نشده است، گفت: بسیج در حوادث و ناآرامی های اخیر به نیروی انتظامی کمک کرد.

وی با اشاره به برنامه های هفته بسیج اظهارداشت: نشستی را با روسا و اساتید دانشگاه خواهیم گذاشت . رزمایش اقتدار بسیج و بازدید از مزار شهدا را داریم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج نام برد و گفت: ازادی زندانیان ، کنگره شهدا، افتتاح پروژه های سازندگی، ساخت مسکن محرومین، اسفالت راه روستایی را در دستور کار قرار خواهیم داد.