سردار رحیمی گفت: همه دیدیم که پرستاران غیور ما در عرصه های مختلف از جمله پاندمی کرونا چگونه خوش درخشیدند و جانانه ایستادند و میدان را خالی نکردند. پرستاران شایسته تقدیر و قدردانی هستند و کار بزرگ آن ها ستودنی است.

به گزارش گویای صنعت، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در پیامی با گرامیداشت روز پرستار بیان داشت:

تقارن روز ولادت حضرت زینب کبری علیها السلام، پیام رسان بزرگ حادثه عظیم عاشورا که در اوج محنت ها و مصایب و سختی هایی که بر آن حضرت حادث شد همچون کوهی استوار ایستادند و کمر خم نکردند و به نحو احسن و اکمل رسالت خطیر خود را به فرجام رساندند با روز پرستار، تقارن میمون و مبارکی است که نشان دهنده بزرگی و ارزش والای خدمت پرستاران است.

پرستاران درحقیقت ناجیان و غمگساران و تیمارداران بیماران رنجوری هستند که به دلیل عارضه های جسمانی و روانی از نعمت سلامتی محروم هستند و با جسم و جانی رنجور و شکسته نیازمند علاج و درمان هستند که در این پروسه مهم و حیاتی پرستاران سهم و جایگاه والایی را ایفا می کنند و اگر تلاش و مجاهدت ها و شب زنده داری های پرستاران نمی بود بطور حتم رنج و محنت و بیماری، برای بیماران و اطرافیان بیمار به مراتب بیشتر و سخت تر و جان فرساتر از پیش می بود که در این مسیر پرستاران با ایثار و جانفشانی خود زخم و رنج بیماران را التیام می بخشند و مهر و محبت خود را چاشنی دارو و درمان پزشکان می کنند و با تلاش بی دریغ خود به بیماران صحت و عافیت را هدیه می کنند.

بطورحتم پاسداشت زحمت و ایثار پرستاران در حقیقت پاسداشت ایثار و مجاهدت است. همه دیدیم که پرستاران غیور ما در عرصه های مختلف از جمله پاندمی کرونا چگونه خوش درخشیدند و جانانه ایستادند و میدان را خالی نکردند. پرستاران شایسته تقدیر و قدردانی هستند و کار بزرگ آن ها ستودنی است.
روز پرستار را به همه پرستاران ایران اسلامی که از صحت و سلامت جسمانی و روانی مردم پرستاری می کنند تبریک و تهنیت می گویم و همواره خود را قدردان زحمات و تلاش های پرستاران عزیزمان می دانم.