رئیس پلیس امنیت اقتصادی بااشاره به اینکه مردم از اجرای طرح های مقابله با خودروهای شوتی اعلام رضایت داشته اند، عنوان داشت: پلیس امنیت اقتصادی در اولین برنامه مرکز نظارت همگانی به سئوالات و درخواست مردم پاسخ داد.

به گزارش گویای صنعت، سردار ” حسین رحیمی “با اشاره به اینکه مسایل و موضوعات اقتصادی از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار می باشند از این رو اولین برنامه و جلسه ارتباط مستقیم مردم با مسئولان فراجا با موضوع اقتصادی و با حضور مسئولان پلیس امنیت اقتصادی برگزار شد، عنوان داشت: بطور حتم همراهی و همکاری و مشارکت مردم می تواند سهم عمده ای در پیشرفت و توسعه کشور در حوزه های مختلف داشته باشد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه حضور مسئولان فراجا در مرکز نظارت همگانی موید این مهم است که مردم سهم عمده ای در تامین و تعمیم امنیت دارند، بیان داشت: برای بهره گیری از ظرفیت عظیم مردم عزیزمان پلیس امنیت اقتصادی با راه اندازی سامانه ۰۹۶۳۰۰ ماموریت های مختلفی را در حوزه مقابله و مبارزه با جرایم و ومفاسد اقتصادی برداشته است.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه در پی انجام طرح برخورد با خوردهای شوتی تعدادی از هموطنان در تماس های صورت گرفته ضمن قدردانی از اجرای این طرح بر استمرار آن تاکید داشتند، گفت: به هموطنان گرامی این اطمینان را می دهیم که طرح برخورد با قاچاق کالا و خودرو های شوتی بطور جد در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان داشت: خودروهای شوتی علاوه بر اینکه با انتقال قاچاق کالا، اقتصادی و معیشت مردم را با چالش روبرو می کنند با حرکات مخاطره آمیز و با سرعت سرسام آور خود امنیت راه ها و سایر خودروها را به مخاطره می اندازند از این رو برخورد با خودروهای شوتی در حقیقت برخورد با مخلان و مجرمان اقتصادی ، اجتماعی و … است.
سردار رحیمی با اشاره به اینکه علاوه بر مرکز نظارت همگانی که هموطنان گرامی می توانند با همکاران ما در فراجا در تماس باشند و انتقاد و شکایت و پبشنهاد خود را در میان بگذارند ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰ بصورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات هموطنان عزیزمان برای برخورد و مقابله همه جانبه با جرایم اقتصادی است.