برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه مبارک فجر در روستای معین آباد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گویای صنعت، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن انقلاب و محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور قاری ممتاز کشوری استاد محسن قاسمی و سخنرانی فرماندار شهرستان پیشوا و با حضور بخشدارومسولان و مردم در روستای معین آباد به همت دهیار وشورای اسلامی و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا برگزار شد.
محسن قاسمی از جمله قاریان جوان و خوشخوان کشورمان است که از جمله چهره‌های مطرح در عرصه تلاوت کشورمان است. او همواره در مرحله استانی، آن هم در استانی همچون تهران که بسیاری سطح فنی آن را کمتر از مسابقات کشوری نمی‌دانند، موفق به کسب رتبه شده است.
این قاری ممتاز، موفق به کسب رتبه اول مسابقات قرآن استان تهران در سه دوره متوالی، طی سه سال اخیر بوده است و یک سال هم به فینال مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافت.
در حاشیه این مراسم حسین قربانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا گفت:اهمیت به قرآن کریم از اولویت های کاری ما می باشد و در راستای فعالیت های قرآنی با نهادهای فرهنگی همکاری لازم را خواهیم داشت و به منظور رشد و توسعه فعالیتهای قرآنی و پیشرفت اساتید قرآنی شهرستان نیز برنامه ریزی کرده ایم.