نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان نیمه‌ساخته الهام در کهریزک وجود دارد که در سال‌های گذشته به همت یکی از خیّرین اقدامات اولیه آن انجام شده، اما نیمه‌کاره مانده و این مرکز درمانی برای تکمیل نیازمند تخصیص اعتبار است.

به گزارش گویای صنعت به نقل از تهران نیوز،سید علی یزدی‌خواه شامگاه امشب در جلسه شورای اداری شهرستان ری که به ریاست حجت‌الاسلام رئیسی در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: ری به واسطه همسایگی با تهران با مشکلات عمده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.

وی بیان کرد: وجود مرکز دفن زباله آرادکوه در کهریزک منابع آبی زیرزمینی را آلوده و مشکلات عدیده زیست‌محیطی را برای منطقه ایجاد کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین بیمارستان نیمه‌ساخته الهام در کهریزک وجود دارد که در سال‌های گذشته به همت یکی از خیّرین اقدامات اولیه آن انجام شده، اما نیمه‌کاره مانده و این مرکز درمانی برای تکمیل نیازمند تخصیص اعتبار است.

یزدی‌خواه افزود: آزادسازی حریم اماکن تاریخی یکی دیگر از موضوعات مورد مطالبه در شهرستان ری است که باید در این باره تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: درصورتی که پروژه مترو خط ۱۱ از مبدا قلعه نو شروع شود، می‌تواند بسیاری از مشکلات ترافیکی منطقه را کاهش دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همچنین آب شرب روستاها در بخش مرکزی، قلعه‌نو، کهریزک و حسن‌آباد پایدار نبوده و باید تدابیری برای رفع این معضل اتخاذ شود.

یزدی‌خواه تصریح کرد: عدم توسعه زندان فشافویه یکی از مشکلات و مطالبات مردم فشافویه است، از سویی کمبود مدرسه و پاسگاه انتظامی مشکلاتی را در حوزه‌های آموزشی و امنیتی و انتظامی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: برخی از روستاهای بخش حسن‌آباد فشافویه گازرسانی نشده‌اند و مردم در این زمینه مطالباتی دارند، همچنین انتظار می‌رود در بودجه فرهنگی کشور، شهرستان ری با نگاه و توجه ویژه‌ای دیده شود.