رئیس پلیس امنیت اقتصادی از کشف 300 میلیارد ریال مواد اولیه تولید دارو در جنوب غرب تهران خبرداد.

به گزارش گویای صنعت،  رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف مواد اولیه تولید دارو خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای  کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد نموده اندسرهنگ کارآگاه “هدایت بهرامی” توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی مواد اولیه تولید دارو در محدوده جاده کرج  شدند.

ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری مواد اولیه دارو در انباری در جاده قدیم کرج  دپو گردیده است.

جناب سرهنگ بهرامی افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی که مشاهده می نمایند مقادیری زیادی مواد اولیه تولید دارو کشف که طی بررسی مشخص می گردد که مواد اولیه متعلق به یک شرکت داروسازی می باشد که برابر اعلام نمایندگان سازمان غذا و دارو ، مواد مکشوفه در سامانه غذا و دارو ثبت نگردیده و محل مذکور نیز از استاندارد های لازم جهت نگهداری کالاهای مذکور برخوردار نبوده است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل  ۱۰۴۱۹ کیلو مواد اولیه پتاسیم کلاولانات سایلوئید و مقدار ۲۴۸۰ کیلوگرم ایروزیل و بیش از یک میلیون عدد ژلاتین کپسول اموکسی ۵۰۰  کشف و توقیف که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: با این شیوه و شگرد قاچاقچیان حرفه ای برای قاچاق و فرار از دست قانون و عدم پرداخت حق و حقوق دولتی اقدام به قاچاق کالا می نمایند. با توجه به اینکه مبارزه با قاچاق کالا موجب رونق تولید وکاهش بیکاری می گردد و از اهم وظایف این پلیس است از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.