معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: با برپایی جشنواره اقوام ایرانی در مجموعه تاریخی کاروانسرای کنارگرد حسن آباد، تابلویی زیبا از میراث تاریخی و صنایع دستی ایران در بخش فشافویه به نمایش درآمده است.

به گزارش گویای صنعت، حمید زمانی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم آغاز به کار سومین جشنواره اقوام ایرانی سال ۱۴۰۱ شهرستان ری در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در این جشنواره مجموعه کارهای اقوام مختلف کشور در مجموعه تاریخی کاروانسرای کنارگرد شهر حسن آباد فشافویه قابل مشاهده است.

وی اذعان داشت: شهرستان ری یکی از ظرفیت های فرهنگی و گردشگری کشور قلمداد می شود و به استقبال از این جشنواره رفته تا با دعوت از توانمندی های فرهنگی، میراثی و صنایع دستی کشور، به استقبال از بهار برود.

زمانی افزود: این جشنواره فرصتی است تا ظرفیت های گردشگری و توانمندی های خوب شهرستان ری را به کشور معرفی کنیم و بتوانیم در هر چه بیشتر شدن همبستگی اقوام مختلف کوشا باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری ابراز امیدواری کرد که بتوان در این برنامه با هم افزایی برای بهره گیری از داشته های شهرستان، توانمندی این منطقه را در عرصه گردشگری معرفی کرد.