احمدی گفت: در مقطع کاردانی، رشته های حسابداری و امور مالی، مدیریت کسب و کار، مددکاری اجتماعی، حقوق ثبتی، تجهیزات پزشکی و درمقطع کارشناسی رشته های حسابداری و امور مالی، مددکاری اجتماعی، مدیریت سلامت، توانبخشی افراد کم توان ذهنی را در دانشگاه کهریزک داریم.

به گزارش گویای صنعت، دکترحسن احمدی دارای مدرک دکتری رشته ابخیزداری از دانشگاه فرانسه، عضو هئیت مدیره موسسه خیریه کهریزک ، استاد دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران،عضو پیوسته فرهنگستان علوم ، عضو یک درصد دانشمندان برتر جهان در گفتگو با خبرنگار گویای صنعت در رابطه با اینکه از چه زمانی ایده تاسیس دانشگاه علمی کاربردی کهریزک را مطرح و عملا کلید زدید، اظهارداشت: قریب ۳۰ سال که در آسایشگاه کهریزک فعالیت می کنم . زمانی که عضو هئیت امنا بودم ، دغدغه من این بود تا بتوانم با توجه به وضعیت کنونی آسایشگاه، افراد تحصیلکرده را تربیت کنم تا مفید باشند. در سال ۹۵ ، با تصویب هئیت مدیره به این نتیجه رسیدیم ؛ که بایستی مرکز علمی کاربردی در کهریزک دایر کنیم و در سال ۹۵ فعالیت خودرا آغاز کردیم.

وی در رابطه با اینکه از چه زمانی شورای عالی آموزش، مجوز راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی کهریزک را صادرکرد، ادامه داد: در دی ماه سال ۹۶ مجوز را صادر کردند.

دکتر احمدی در خصوص تعداد رشته های دایر و فعال و میزان ظرفیت تحصیل دانشجو در این دانشگاه ، بیان داشت: در مقطع کاردانی، رشته های حسابداری و امور مالی، مدیریت کسب و کار، مددکاری اجتماعی، حقوق ثبتی، تجهیزات پزشکی و درمقطع کارشناسی رشته های حسابداری و امور مالی، مددکاری اجتماعی، مدیریت سلامت، توانبخشی افراد کم توان ذهنی را در دانشگاه کهریزک داریم.

وی ادامه داد: ۵۵درصد از دانشجویان دانشگاه کهریزک را پرسنل و ۴۵درصد را دانشجویان آزاد تشکیل می دهند.
دکتر احمدی با اشاره به اینکه این مرکز را از این جهت تاسیس کردیم؛ که جمعیت سالمند رو به افزایش است، گفت:
یش بینی می شود ؛ که حداکثر تا ۲۰ سال آینده افزایش چشمگیری داشته باشد و با تاسیس این دانشگاه ، ما بتوانیم ارامش اولا برای آسایشگاه خود،ثانیا برای کشور و نهایت برای جامعه تربیت کنیم؛ که جامعه به افراد تحصیل کرده نیاز دارد.

دکتر احمدی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰، جزو ۱۰ دانشگاه برتر شناخته شدیم ، اظهار داشت: کار پژوهشی نیز انجام می دهیم. با پژوهشگاه پزشکی تهران قرار دادی منعقد؛ که از نظر درمانی و روانی طرح های دارد.
وی از امتیازات این دانشگاه نام برد و گفت:امکان تقسیط شهریه را برقرار کرده و نیز از دانشجویانی که رتبه اول و دوم را اورده باشند، هیچ گونه هزینه ای را از انها دریافت نمی کنیم .
دکتر احمدی در رابطه با اینکه آیا از محل کمک های مردمی و خیرین برای تامین هزینه های مالی و بودجه دانشگاه علمی کاربردی کهریزک استفاده می شود، بیان کرد: نیکوکاران ، ساختمان و فضای آموزشی مرکز علمی کاربردی را گسترش دادند.

وی با اشاره با اینکه کهریزک مردم نهادو غیردولتی است، اشاره کرد: در اسایشگاه کهریزک ، مددکارانی داریم که شستشوی رایگان سالمندان را انجام می دهند.

جهت ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی کهریزک با شماره ۰۲۱۵۶۵۱۱۳۵۰ تماس حاصل فرمایید.