اقای ترکاشوند شهردار قیام دشت ؛ که در وصف روح مسئولیتشان به این تمثیل توسل می جوئیم و اورا که در مجموعه حکمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه به عنوان مدیری معرفی کنیم که در حقیقت واژه خستگی ناپذیری در مقابلش تمام قد تسلیم  همت بلند و بی بدیلش بود.

به گزارش گویای صنعت، در تاریخ حکمرانی کنونی و معاصر انقلابی همواره بودند کسانی که؛ ردای مدیریت و مسئولیت در برابر روحیه تلاش ، تواضع و تدبیرشان بر تنشان فاخر می گشت.
در حل مشکلات و بازنمودن گره گرفتاری های مردم و شهروندان زبانزد خاص و عام می باشد. همچنین از او شخصیتی ساخته که همواره رفع دغدغه های معیشتی ، فرهنگی، اجتماعی همشهریانش را همواره سرلوحه همت خویش قرار داده و بسیجی وار و بی ادعا  برای بهبود خوشایند سازی فضای زیست عمومی و اجتماعی شان لحظه ای آرام و قرار ندارد .
بر اساس گزارش گویای صنعت اقای ترکاشوند شهردار قیام دشت ؛ که در وصف روح مسئولیتشان به این تمثیل توسل می جوئیم و اورا که در مجموعه حکمرانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جامعه به عنوان مدیری معرفی کنیم که در حقیقت واژه خستگی ناپذیری در مقابلش تمام قد تسلیم  همت بلند و بی بدیلش بود.

اینک توجه شما خوانندگان شبکه خبری گویای صنعت  را به گفتگوی اختصاصی با حسین ترکاشوند شهردار قیامدشت جلب می نماییم.

 

حسین ترکاشوند شهردار قیام دشت در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گویای صنعت با اشاره به اینکه شهرداری قیام دشت از آذر ماه ۱۳۹۶بصورت شهر مستقل از سوی وزارت کشور ، استانداری و دستگاه های زیربط اعلام شد، بیان کرد:این شهر ۳۲۸ هکتار محدوده شهری و ۱۵۲۴ هکتار حریم دارد. در طول سالیان گذشته شهرداری قیام دشت زیر مجموعه ناحیه ۷ منطقه ۱۵ شهرداری تهران مدیریت میشد و از نظر زیرساخت های شهری اعم از فضای سبز، اماکن ورزشی و …کاستی های بسیاری داشت؛که بلافاصله با افرادی که در شورای شهر بودند ، پروژه های متعددی را در جهت رفاه عمرانی، آبادانی این شهر آغاز نمودیم. بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان اقدامات عمرانی انجام شده است.

شهردار قیام دشت ادامه داد: شهرداری قیام دشت ۷۰ درصد هزینه عمرانی و ارزش افزوده که دولت مساعدت نموده و نیز ۳۰ درصد هزینه جاری داشته است؛ که ناشی از همت همکاران شهرداری و شورای شهر بوده است.مردم با پرداخت به موقع عوارض شهرداری را یاری میرسانند. رضایت مندی مردم را از شهرداری قیام دشت شاهد هستیم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه ساخت وساز به احدی تراکم نخواهیم داد ، گفت: در حدمجاز تراکم می رود و شکل شهری حفظ شده است‌ . تبدیل پارکینگ به مسکونی نداریم. با کمک معاونت عمرانی استاندار بهره وری بهتر از اراضی را پیگیری و تراکم مجاز را حل خواهیم کرد.
ترکاشوند در رابطه با شعار سال که مهارتورم و رشد تولید می باشد و اینکه چه اقداماتی در بکارگیری جوانان متخصص داشته اند، اشاره کرد: جذب نیروهای متخصص از طریق آزمون هایی است که وزارت کشور و شهرداری اعلام می کنند؛ لیکن در این شهر کارگاه عمرانی راه اندازی کرده ایم. شهر قیام دشت، صنعتی بوده و ۱۵۲۴ هکتار اراضی در پیرامون آن وجود دارد . صنایع آلاینده در حریم شهر بسیار اندک است . ۴۰۰هزار نفر ظرفیت کارگری دارد. بانوان سرپرست خانوار را به صنایع معرفی و بیمه شده اند و نیز رزق خودرا از راه حلال بدست می آورند.

شهردار قیام دشت با اشاره به مهم ترین پروژه های عمرانی که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، اظهارداشت: پروژه پایش تصویری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و در جهت ایمنی و بعد ترافیکی اهمیت خواهد داشت که به بهره برداری می رسد.

وی از دیگر پروژه های مهم نام برد و گفت: پروژه شهید زمانی در محله سادات که محور تعریض نشده بود و مشکلات عدیده ای را داشت ؛ که اکنون جداول آسفالت و فضای سبز و روشنایی اش انجام شد. بوستان افرا با مساحت ۲۵ هزار متر با المان های زیبا ایجادشده و محیط مناسب برای مردم ضلع جنوب شرقی قیام دشت می باشد که ۲۰ میلیارد تومان به غیر از تملک آن هزینه برداشته است.