حجت الاسلام شرفخانی در رابطه با اینکه آیا با وزارت بهداشت پروتکلی را در جهت هم افزایی، امضاء کرده اید، بیان کرد: با وزارت بهداشت تفاهم نامه مشترک را امضاء کردیم. بر این اساس کارگروه مشترک جهت توسعه زیرساختی برای بهداشت و درمان کشورتشکیل دادیم.

به گزارش گویای صنعت، حجت الاسلام احمد شرفخانی رییس مرکز خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گویای صنعت از موقوفه بودن بسیاری از مراکز درمانی در کشور خبر داد و گفت: مهم ترین پروژه های درمانی را سازمان اوقاف و امور خیریه در خدمت محرومین جامعه قرار داده است.

وی ادامه داد:تغییر ،مرمت ،به روز رسانی و توسعه این مراکز جزو اولویت های ما می باشد.

حجت الاسلام شرفخانی با اشاره به اینکه زمینی در شهرستان ری در عرصه درمانی وقف شده است، گفت: در این راستا تفاهم نامه ای با حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) بسته شده است.۷۰پروژه ساخت و ساز برای مصرف درمانی، آماده سازی و توسعه آنها در دستور کار داریم؛ که ازظرفیت خیرین نیز استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا با وزارت بهداشت پروتکلی را در جهت هم افزایی، امضاء کرده اید، افزود: با وزارت بهداشت تفاهم نامه مشترک را امضاء کردیم. بر این اساس کارگروه مشترک برای توسعه زیرساختی برای بهداشت و درمان کشورتشکیل دادیم.