باب الحوائجی گفت: قوی ترین مشاورین رسانه ها هستند و اعتقاد به خردجمعی دارم چرا که؛ مدیریت فرمانداری به تنهایی راهگشای مشکلات شهرستان نیستند. 

به گزارش گویای صنعت، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در اولین روزهای فعالیت در شهرستان ری با خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه فعال در این شهرستان دیدار کرد.

مشاور و رئیس حوزه فرماندار، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی، رییس اداره روابط عمومی فرمانداری و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری از مسئولین حاضر در این نشست رسانه ای هستند.

مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با اصحاب رسانه،  گفت: یکی از بهترین جلسات بنده در طول این چند روز که خادم حرم عبدالعظیم حسنی شده ام ، جلسه با اصحاب رسانه است

وی ادامه داد: رسانه اگر در جهت تغییر افکار مخاطبان چه مردم و چه مسئولین اقدام کند کارکرد و اثر خود را گذاشته است.

فرماندار ری با اشاره به اینکه امروز یکی از ابزارهایی که در راستای حکم گذاری می‌تواند به مسئولین کمک کند رسانه ها هستند،  بیان داشت: رسانه ها بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی می توانند بر اقشار مختلف جامعه تاثیر بگذارند

وی اشاره کرد: تقویت عظمت روحی لازمه یک خبرنگار است ودلیل سخت نامیدن شغل خبرنگاری بخاطر این است که رسانه ها بدلیل قرارگرفتن در اضداد و تصمیم گیری به موقع جزو مشاغل سخت محسوب می شوند

باب الحوائجی گفت: خبرنگار باید بدنبال حقیقت باشد چراکه قابلیت تاثیرگذاری بالایی در جامعه و مردم دارند.

وی با اشاره به اینکه در احادیث آمده است که رسانه ها بدلیل گویا بودن نزدیکترین افراد به خداوند هستند و این زمانی شکل می‌گیرد که در جهت تقویت و خدمت رسانی به مردم باشد،  اظهارکرد: رسانه ها شریان های تنفسی اجتماع هستند و در هر جایی که خدمت کرده ام نزدیکترین دوستان من رسانه ای ها بوده اند.

وی ادامه داد: دنبال مجیزگویی رسانه ها نیستیم و رسانه باید حق مطلب را بدرستی بیان کند.  مدافعین حریم فرهنگ در جنگ ترکیب رسانه ها هستند و رزمندگان قوی دستی هستند که اسلحه آنان قلم آنان و بیانشان است و در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند رسانه ها هستند.

فرماندار ری اشاره کرد: قوی ترین مشاورین رسانه ها هستند و اعتقاد به خردجمعی دارم چرا که؛ مدیریت فرمانداری به تنهایی راهگشای مشکلات شهرستان نیستند.

معاون استاندار گفت: فرزند ری و خادم ری هستم و اقدامات شما دوستان قابل تقدیر است و انشالله به مدد خدا و همکاری شما به برکات خوب خواهیم رسید.

وی اظهارکرد: تشکیل کارگروه مسکن از واجبات شهرستان هستند و تیمی در راستای حل مشکلات زمین شناسایی شدند چراکه مسکن بعد از خوراک از مهمات مردم می باشد.

باب الحوائجی اشاره کرد: دنبال حاشیه ها نیستم فقط به دنبال حل مشکلات مردم هستیم. رسانه باید خیرخواه مردم باشد و امروز با جمع کثیری از نخبگان دیدار داشته ام که هرکدامشان به نوعی می توانند کمک رسان مردم باشند.