معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان ری، گفت: عمر مسئولیت ها بسیار کوتاه و فرصت خدمت بسیار محدود است، بنابراین میبایست از این فرصت کم نهایت استفاده را نمود.

به گزارش گویای صنعت، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه دیدارهای خود با مسئولین، با جعفر شربیانی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان ری در محل ساختمان فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با نمایندگان مردم شریف شهرها و روستاهای ری در شورای اسلامی شهرستان، توفیق خدمت در جوار مضجع نورانی حضرت سیدالکریم علیه السلام را سعادت بزرگی برای خود و کلیه مسئولین شهرستان ری عنوان کرد و گفت: عمر مسئولیت ها بسیار کوتاه و فرصت خدمت بسیار محدود است، بنابراین میبایست از این فرصت کم نهایت استفاده را نمود.

باب الحوائجی ادامه داد: بهترین راه برای خدمت به مردم و کشور کار جهادی است. اما موضوع مهمی که سبب به نتیجه رسیدن کار جهادی می شود، همراهی آن با برنامه ریزی مشخص و هدف گذاری اصولی است. ما میبایست در کلیه امور برنامه ریزی را سرلوحه کار خود قرار داده و و با طراحی مناسب به سمت جلو حرکت نماییم.

وی به نتیجه رسیدن کار و برنامه ریزی را منوط به همراهی و همکاری تمامی افراد درون سیستم دانست و افزود: همه ما میبایست تفکر فردی را کنار گذاشته و برای نظام و مردم کار جمعی با پشتوانه مشورت و بهره گیری از خردجمعی انجام دهیم. به همین دلیل اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها باید خود را عضوی از خانواده فرمانداری و درکنار ما بدانند.

فرماندار ویژه ری ادامه داد: اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان میبایست از تفکر بخشی و منطقه ای خودداری نموده و تفکر کلان داشته باشند. یعنی خود را بصورت واقعی نماینده کلیه مردم شریف شهرستان دانسته و به مسائل آنها رسیدگی نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان دقت در انتخاب و انتصابات را عامل مهم بعدی در حوزه وظایف نمایندگان شوراها دانست و گفت: اعضای شوراهای شهر و روستا میبایست در انتصابات خود بویژه در انتخاب شهرداران و دهیاران بسیار دقت نموده و با در نظر گرفتن تمامی جوانب امر و انتخاب افراد قوی، متخصص و باتجربه به رشد و آبادانی هرچه بیشتر شهر و روستای خود کمک نموده و موجبات رضایت اهالی را فراهم بیاورند.