فرماندار ویژه شهرستان ری طی بازدید میدانی از جایگاه های سوخت شهرستان ری، با تعدادی از مسئولین جایگاه و رانندگان حاضر گفتگو و اعلام کرد: با تمهیدات انجام شده روند سوختگیری در جایگاه های سوخت در سطح شهرستان به روال عادی برگشته و رانندگان عزیز می توانند بدون هیچ مشکلی نسبت به سوختگیری اقدام نمایند.

به گزارش گویای صنعت، باتوجه به اخلال ایجاد شده در سیستم های الکترونیکی و ارائه سوخت از طریق سهمیه در جایگاه های سوخت، با تمهیدات صورت گرفته توسط وزارت نفت این مشکل به تدریج درحال رفع می باشد‌.

باب الحوائجی افزود: برخلاف برخی شایعه های ایجاد شده هیچگونه مشکل و اخلالی در زمینه تأمین سوخت وجود نداشته و سوخت به میزان کافی در مخازن پمپ های بنزین موجود می باشد. در همین راستا از مردم شریف شهرستان ری و رانندگان گرامی درخواست داریم ضمن حفظ آرامش خود و فقط در صورت نیاز به جایگاه های سوخت مراجعه نمایند.

وی افزود: مطابق بررسی های انجام شده مشکل به وجود آمده در حوزه طرح هوشمندسازی و ارائه سوخت از طریق کارت های سوخت می باشد. درحال حاضر جهت خدمات رسانی به مردم سوختگیری بصورت دستی در پمپ های بنزین درحالت انجام است که انشاالله به زودی این مشکل رفع خواهد شد و رانندگان عزیز می توانند با استفاده از کارت های شخصی خود و سهمیه موجود در آن اقدام به سوختگیری نمایند.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان گفت: طبق بازدیدهای انجام شده از تعدادی از جایگاه های سوخت به لطف خداوند و تلاش دستگاه های متولی امر فرآیند سوختگیری بصورت دستی درحال انجام است و انشاالله ظرف ساعت های آینده کلیه جایگاه ها در سطح شهرستان وارد مدار شده و مردم عزیز شهرستان می توانند بدون هیچگونه مشکلی اقدام به سوختگیری نمایند.