فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: به همت سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) و کمیته امداد استان تهران ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند اهدا شد.

به گزارش گویای صنعت، سردار احمد ذوالقدر عصر امروز در رزمایش کمک مؤمنانه اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان، اظهار کرد: این کمک‌ها شامل ۱۱ قلم لوازم اولیه نیاز خانواده و جمعأ به ارزش بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان توسط سپاه حضرت سیدالشهداء و کمیته امداد استان تهران تهیه شده است.
وی بیان کرد: از ابتدای شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و با راه‌اندازی رزمایش کمک مؤمنانه با استفاده از کمک‌های مردمی، تاکنون یک میلیون و ۷۰۰‌ هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان استان تهران توزیع شده است.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین در این ایام تاکنون بیش از ۶۰ هزار سرویس جهیزیه تحویل نوعروسان و قریب به ۱۶ هزار رأس قربانی ذبح و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
سردار ذوالقدر، ساخت ۲۰۰ خانه برای مددجویان کمیته امداد، حفر ۲۳ حلقه چاه عمیق و ایجاد ۲۵ منبع آب زمینی و هوایی برای مناطق کم‌برخوردار روستایی استان تهران را بخش‌های دیگری از خدمات سپاه سیدالشهداء (ع) برشمرد.
وی با اشاره به ساخت مدرسه، خانه عالم و مرمت برخی از مساجد در شهرستان‌های استان تهران، افزود: به مناسبت شب یلدا در ۲۱۰۰ نقطه از استان، با اعتباری قریب به ۱۰ میلیارد تومان بسته‌های کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تصریح کرد: در برخی از پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت شهرستان‌های استان، این میزان کمک بین دو تا پنج برابر افزایش یافته است
سردار ذوالقدر از طبخ و توزیع بیش از هشت میلیون پُرس غذای گرم خبر و ادامه داد: توضیح ۱۶ هزار بسته لوازم التحریر و بیش از هفت هزار تبلت دانش‌آموزی از دیگر خدمات ارائه شده است.