سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در رابطه با فراق جانسوز همرزمانش در حمله تروریستی راسک نوشت.

به گزارش گویای صنعت، سرتیپ دوم پاسدار محمد بهرامی، معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در رابطه با فراق جانسوز همرزمانش در حمله تروریستی راسک نوشت :

به نام خدای شهیدان و به نام خدای حافظان امنیت

نامش سرباز ولایت است… سرباز نظم و امنیت، سرباز ملت ایران ، سرباز حفاظت از کیان وطن،سوگند یاد کرده حافظ جان و مال و ناموس وطن باشد و نشان داد خوب فداکاریست که تا پای جان پای سوگندش ایستادگی کرد.
نامش با ایثار و رشادت و شهامت گره خورده است. هر کجا کسی مُخِل آرامش مردم شود در صف اول به مبارزه اش می شتابد. هرجا خطر موج بزند اولین نفر است که حضور دارد.هر جا نیاز به جانفشانی باشد از دیگران سبقت می گیرد… عاشق شهادت است و مرید امام و مقتدای خویش خامنه ای عزیز …
برای حراست از کیان وطن شب و روز نمیشناسد، خستگی و ترس در دایره المعارفش تعریفی ندارد.
با اینکه از نامهربانی ها کمی رنجیده است، اما دلخوری ها ذره ای از انگیزه و غیرتش کم نکرده و برای هموطنش رگ گردن می دهد و برای آرامشش مشتاقانه هستی خود را فدا می کند.
از کسی طلبی ندارد و خود را وام دار و بدهکار مردم کشورش می داند.
این ویژگی هاست که باعث می گردد روز شهادت حضرت مادر بشود روز استجابت دعاهایشان.
امروز تکرار دیگری از داستان چادر خاکی حضرت زهرا (س) در کوچه پس کوچه‌های زمان است، آن روزی که سیلی به حضرت زهرا (س) گوش زمان را کر کرد تا صدای قرآن ناطق برای همیشه در تاریخ دنیا شنیده نشود.
امروز راهزنانی در طمع ایمان مردم نشسته‌اند تا عده‌ای دنیاپرست را به وعده‌های ناچیز بفروشند، همانگونه که امیرالمؤمنین را به بهانه‌ جان مسلمین می‌خواستند از جنگ صفین بازدارند.
امروز پای ولایت ایستادن آسان نیست، زیرا هنوز ابوموسی اشعری‌ها روی منبر، فریب عمروعاص‌ها را می‌خورند و هنوز هم یزیدیان با فوران خون علی‌اصغرها پیروزی را هلهله می‌کنند.
سلام بر شما ای شهیدان راه حق
سلام بر شما ای مجاهدان راه خدا
دوباره کوچه کوچه دل های عاشقان پر شده از عطر وجودتان.
شهدای عزیز راسک
همه به پاکی شما ،به ایثار شما،به خلوص شما و بزرگیتان شهادت می دهند.
برای ما دعا کنید… برای مادرانتان که امروز نقشی فاطمی و زینبی دارند،برای پدرانتان که امروز بار سنگین غم فراقتان، شانه های استوارشان را خمیده است، برای ما همرزمانتان دعا کنید تا راه شما را شایسته ادامه دهیم برای همه جاماندگان از کاروان شهدا دعا کنید …می دانیم دعایتان مستجاب است.
خدایا تو شاهدی که در غم فراق یاران شهیدمان زخم خورده ایم اما همچنان ثابت قدم در را دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش ها و میهن عزیزمان ایستاده ایم
غرق زخمیم ولی قامتمان خم نشده
سایه چادر زهرا(س) از سرمان کم نشده
بنویسید امید دل زهرا مهدیست
چاره ی کار همه مردم دنیا مهدیست.

الهی بدماء الشهدا عجل لولیک الفرج