شهردار منطقه 4 خبر داد: شهروندان و مردم قدرشناس منطقه 4 با حضور در محلات منطقه و شرکت در مراسم چهارمین سالگرد بزرگداشت "سردار دلها" ، یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشته و با شهدا در ادامه راهشان تا نابودی استکبار جهانی، تجدید پیمان خواهند نمود.

به گزارش گویای صنعت،  علی اصغر کمالی زاده شهردار منطقه ۴ با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرافراز جبهه مقاومت اسلامی، سپهبد پاسدار «حاج‌قاسـم‌سلیمــــانی» اظهار داشت : شهید سرافراز جبهه مقاومت اسلامی، سپهبد پاسدار «حاج‌قاسـم‌سلیمــــانی» از جمله رویش‌های انقلاب اسلامی است که در نهضت امام خمینی ‌«رحمه‌الله‌علیه» رویید و با باغبانی خلف صالح او امام خامنه‌ای «‌مدظله‌العالی» تبدیل به شجره طیبه ای شد که نماد مجسم «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» است.
کمالی زاده در ادامه به آئین پاسداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(ره) با عنوان شهید القدس در منطقه ۴ اشاره کرد و گفت :شهروندان و مردم قدرشناس منطقه ۴ با حضور در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) و برگزاری چهارمین سالگرد بزرگداشت “سردار دلها” ، یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشته و با شهدا در ادامه راهشان تا نابودی استکبار جهانی تجدید عهد خواهند نمود، که به همین منظور شهرداری منطقه ۴ با برپائی چایخانه و توزیع انواع نوشیدنی و خوراکی در مراسم مشارکت و همکاری دارد .
شهردار منطقه ۴ همچنین از برپائی میز خدمت در تعدادی از نواحی خبر داد و گفت: با توجه به هم زمانی سالگرد شهادت سردار سلیمانی با هفته زن، میزهای خدمت در نواحی ۳، ۵ ،۶ و ۸ اقدام به اجرای سرودهای شهید القدس و مادر و اهدا گل و شیرینی در میان شهروندان می کنند.
او همچنین از اجرای پویش فرهنگی ، خدماتی به نیت حاج قاسم از طریق ارائه مشاوره روانشناسی ، توزیع سبد کالا ، معرفی به مراکز درمانی ریگان و چکاپ پزشکی رایگان در نواحی ۹ گانه برای افراد کم برخوردار خبر داد.
کمالی زاده در پایان اظهار داشت : با هدف زنده نگه داشتن مکتب و راه حاج قاسم سرود شهید القدس در مدارس و مساجد نواحی ۹گانه از ۱۱ الی ۱۴ دی ماه اجرا می گردد.