فخاری گفت: پیش‌برندگی اهداف نظام اسلامی با توانمندی زنان محقق می‌شود.

به گزارش گویای صنعت، علیرضا فخاری در دومین کنگره ملی زنان تأثیر گذار به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ضمن خیر مقدم به حضار به ویژه مادران و همسران شهدا اظهار داشت: امروز شاهد شکوفایی مقام زن مسلمان در جامعه اسلامی طبق فرمایشات امام راحل(ره) هستیم که شاهد حضور پر رونق زنان در جامعه با شرایط جدیدی هستیم که پیش برندگی اهداف نظام اسلامی با توانمندی و حضور مؤثر زنان اهل میدان و عبور از موانعی که به هرشکل ممکن است دشمنان انقلاب اسلامی در مسیر تعالی و رشد جمهوری اسلامی فراهم می‌کنند، سدهای پیش‌رو برداشته شود.

وی ادامه داد: قدرت روز افزون زنان ما برای ابراز وجود در مسیر تکامل اهداف انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، ما امروز نه تنها مواجه با تأثیرگذاری زنان هستیم بلکه با شگفتی‌سازی‌ها و پدیدآورترین موضوعات مختلف در همه ابعاد و در عرصه خدمت به مردم از طریق زنان انقلاب اسلامی هستیم.

استاندار تهران عنوان کرد: امروز اگر مشکلی در سطوح مختلف کشور پیش می آید پیش قراولان رفع مشکل زنان هستند، زنانی که دیروز برای پرورش رزمندگان که نمونه آن حاج قاسم سلیمانی‌هاست تلاش کردند و عزت بخشیدند و امروز در خلق آثار جدید در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و مذهبی تلاش زیادی دارند.

فخاری سپس گفت: امروز اگر شاهد این رشد و توانمندی پر شکوه هستیم، بستر این کار را انقلاب اسلامی فراهم کرده، زن امروز نسبت به گذشته انقلاب و زن طاغوت تفاوت زیادی دارد و هویت بخشی به جایگاه زنان برای هویت بخشی به استقلال و عزت کشور در کسی پوشیده نیست، اگر امروز تلاش های زنان را در عرصه تولید و رشد توسعه می‌بینیم این شتاب دهنده هایی است که توسط زنان ما صورت می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: عرصه تعالی بخش حضور زنان و شکست تابوی استعمار را زنان بر عهده گرفتند و آن ها توانستند حضور خود را نه تنها برای انقلاب اسلامی بلکه به جهان ثابت کنند، حضور مؤثر زنان ایرانی در پژوهش های بین المللی نشان از شأن آنها در علم آموزی و پرورش نسل آینده دارد.

استاندار تهران تاکید کرد: بر خود می‌بالیم که زنان ما در کنار مردان برای برطرف کردن هرچه به عنوان مانع رشد و توسعه کشور است در یک نبردی توأم با توفیق حاضرند.

#استانداری_تهران