محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران به همراه سادات مدیرکل امنیتی استانداری تهران، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و دیگر مسئولین ادارات و نهادهای نظامی و انتظامی از کویر جنوب شرق استان تهران بازدید کرد.

به گزارش گویای صنعت، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران به همراه سادات مدیرکل امنیتی استانداری تهران، مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و دیگر مسئولین ادارات و نهادهای نظامی و انتظامی از کویر جنوب شرق استان تهران بازدید کرد.

نایبی در مورد این بازدید اظهار داشت: کویر جنوب شرق استان تهران که بخش عمده آن در شهرستان ورامین قرار گرفته یک ظرفیت اقتصادی گردشگری می‌باشد.

وی با اشاره به ظرفیت های ورامین افزود: وجود تالاب بند علیخان، مراتع، کاروان سراهای تاریخی و غیره از نقاط موثر در اقتصاد شهرستان ورامین می باشد.
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به تقسیمات سیاسی صورت پذیرفته در سالیان گذشته گفت: متاسفانه در سالیان دور بخشی از این منطقه به استان‌های مجاور از لحاظ تقسیمات کشوری انتقال پیدا کرده، اما اسناد تاریخی و نیز مسائل محیط زیستی و منابع طبیعی بر عهده شهرستان ورامین می‌باشد که در تلاش هستیم تا با اصلاح این تقسیمات دوباره آنها را به استان تهران بازگردانیم.

نایبی سپس خاطرنشان کرد: امروز از پاسگاه های محیط زیست شکرآباد و غدیر اسب در حوزه محیط زیستی شهرستان ورامین بازدید خوبی به همراه مسئولان به عمل آمد و در آینده نزدیک پیگیری های ویژه ای در خصوص الحاق این مناطق زیست محیطی به استان تهران انجام خواهد پذیرفت.